مایکروسافت مشکل بلوتوث Realtek در ویندوز 10 را برطرف کرد

مایکروسافت مشکل بلوتوث Realtek در ویندوز 10 را برطرف کرد

شرکت مایکروسافت در آپدیت‌های عرضه شده برای نوامبر 2019 مشکل بلوتوث Realtek در ویندوز 10 را برطرف کرده است و کاربران دستگاه‌های مبتنی بر این قطعه ارتباطی می‌توانند آپدیت‌های جدید سیستم عامل را بدون مشکل نصب کنند.

تا پیش از این شرکت مایکروسافت عرضه آپدیت‌های ویندوز 10 را برای دستگاه‌هایی که از این قطعه ارتباطی استفاده می‌کردند مسدود کرده بود تا دستگاه‌های یاد شده با مشکلات فنی در زمینه کارکرد مواجه نشوند. با این حال شرکت مایکروسافت در آپدیت‌های عرضه شده در نوامبر 2019 فرایند عرضه به روز رسانی‌ها را به دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم ارتباطی را از سر گرفته است.

عرضه این نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز 10 برای تمامی دستگاه‌های مذکور نشان از آن دارد که مشکل بلوتوث Realtek در ویندوز 10 برطرف شده است و کاربران از همین حالا می‌توانند به صورت بهینه و بهبود یافته از کامپیوترهای شخصی خود در حالت عادی استفاده کنند.

وب سایت WinCentral در بررسی‌های یکی از اسناد داخلی بخش پشتیبانی مایکروسافت اعلام کرده که این به روز رسانی جدید قرار است به صورت تدریجی برای دستگاه‌هایی که مشکل بلوتوث Realtek در ویندوز داشته‌اند ارائه می‌کند. بر این اساس این به روز رسانی ممکن است با کمی تأخیر برای کاربران ارائه شود.

گفتنی است که این به روز رسانی برای نصب مستلزم اتصال به اینترنت است و سیستم عامل ویندوز آن را از طریق اتصال به سرورهای مایکروسافت دریافت می‌کند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا پس از اتصال دستگاه‌های خود به اینترنت، اقدام به دانلود و نصب آپدیت‌های یاد شده کنند تا به صورت بهبود یافته تر از دستگاه‌ها استفاده کنند.

گفتنی است که مشکل بلوتوث Realtek در ویندوز 10 تا پیش از این باعث هنگی و عدم کارکرد سیستم عامل می‌شد که حالا در به روز رسانی‌های جدید به طور کامل برطرف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید