سرفیس هاب 2 اس به زودی آماده عرضه می‌شود

سرفیس هاب 2 اس به زودی آماده عرضه می‌شود

در نیمه‌های سال 2018 میلادی بود که شرکت مایکروسافت برای اولین بار از سری جدید کامپیوترهای هوشمند و بزرگ سرفیس ‌‌‌هاب در وب سایت رسمی خود رونمایی کرد و حالا گزارش‌های منتشر شده از طرف این شرکت حاکی از آن است که سرفیس هاب 2 اس به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود.

سرفیس هاب 2 که در دو نسخه ایکس و اس آماده عرضه شده است قرار است بر اساس یک جدول زمان‌بندی مشخص در میان سال 2019 و 2020 میلادی آماده عرضه در بازار جهانی شود. سرفیس‌‌ هاب 2 اس که نسخه اقتصادی و محدود این محصول به حساب میاید در نیمه‌های سال 2019 میلادی و سرفیس هاب 2 ایکس به عنوان نسخه پرچم‌دار و قدرتمند این محصول در سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار می‌شود.

سرفیس هاب 2 اس یک کامپیوتر هوشمند غول پیکر با نمایشگر 50.5 اینچ است که دارای رزولوشن 4K پلاس به عنوان نسبت ابعادی سه به دو است. این محصول یک نمایشگر تمام صفحه با قابلیت اجرای ویندوز 10 است که برای انجام کارهای تجاری و مدیریت پروژه‌ها و در محصول‌های تجاری و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرفیس هاب 2 اس و همچنین نسخه ایکس آن همانند نسخه قبلی امکان پشتیبانی از قلم استایلوس سرفیس پن را دارند و می‌توانند به صورت هم‌زمان به چند دستگاه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 برای اجرای کارهای پروژه‌ای و گروهی متصل شوند. کاربران می‌توانند در یک اتاق انجام پروژه  محتوای مختلف را از دستگاه خود به این محصول انتقال داده و از آن طریق به صورت بهینه‌تر به توضیح ایده‌های گوناگون خود بپردازند.

گفتنی است که سرفیس ها 2 همانند نسخه قبلی خود در ابتدا به صورت محدود تنها برای چند کشور خاص آماده عرضه می‌شود و رفته رفته عرضه آن در کشورهای دیگر نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید