سرفیس بعدی مایکروسافت به صورت تاشو آماده عرضه می‌شود

سرفیس تاشو

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا با وجود توقف توسعه و عرضه سرفیس فون، دست کم یکی از محصولات عرضه شده در سال 2019 را به عنوان سرفیس تاشو آماده عرضه به بازار کند.

سرفیس تاشو در حقیقت نتیجه حاصل شده از پروژه اندرومدا شرکت مایکروسافت است که از اواخر سال 2016 تصمیم به توسعه محصولی تاشو در قالب یک تلفن هوشمند با عنوان سرفیس فون گرفت؛ اما در اواسط سال 2018 میلادی بود که این شرکت اعلام کرده که پروژه اندرومدا که برای توسعه و عرضه این محصول در حال انجام بود را متوقف کرده است و تصمیمی برای بازگشت دوباره به بازار تلفن‌های هوشمند ندارد. در این میان شرکت  مایکروسافت تصمیم دارد تا در سال 2019 میلادی از پروژه اندرومدا یک دستگاه هوشمند ویندوزی را با قابلیت تا شوندگی از بخش نمایشگر را آماده عرضه کند. این محصول نه به عنوان یک تلفن هوشمند بلکه به عنوان یک تبلت ویندوزی هیبریدی آماده عرضه می‌شود که با دو نمایشگر به همراه یک لولا ساخته شده است.

گفتنی است که مایکروسافت تا به امروز تمامی پتنت‌ها و ایده‌های مورد نظر برای ساخت و عرضه سرفیس تاشو را به ثبت رسانده است با این حال این کمپانی تا به امروز برای توسعه و عرضه این محصول صبر کرده است. در این میان تلاش شرکت‌های فعال در حوزه تلفن‌های هوشمند نظیر هواوی و سامسونگ برای معرفی و عرضه تلفن‌های هوشمند تا شو باعث شده تا مایکروسافت که یکی از اولین شرکت‌های فعال در زمینه بررسی بسترهای تولید دستگاه‌های تاشو بود برای بار دیگر به فکر راه اندازی پروژه اندرومدا خود بیافتد. بر این اساس، پیش بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که مایکروسافت در سال 2019 یا 2020 اقدام به معرفی از یک دستگاه سرفیس با نمایشگر تاشو می‌کند که در بخش میانی آن یک لولا با مکانیزم خاص قرار گرفته است و باعث بهینه سازی روند کاربری و تغییر شکل دستگاه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید