سرفیس لپ تاپ ۴ به زودی آماده عرضه خواهد شد

آپدیت فریم ویر سرفیس لپ تاپ 3 با پردازنده AMD منتشر شد - سرفیس لپ تاپ 4

گزارش‌های منتشرشده از فعالیت‌های شرکت مایکروسافت حاکی از آن است سرفیس لپ تاپ ۴ به زودی آماده عرضه به بازار خواهد شد.

شایعات زیادی در مورد توسعه و عرضه سرفیس پرو ۸ از طرف مایکروسافت منتشر شده بود و حالا گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم به تولید و عرضه سرفیس لپ تاپ ۴ نیز در کنار این محصول دارد. شایعات شرکت مایکروسافت در تلاش است تا صرفه لپ‌تاپ ۴ را در ژانویه ۲۰۲۱ آماده عرضه به بازار کند.

تا پیش از این نسل‌های گذشته سرفیس مجهز به پردازنده‌های تولید شده توسط شرکت ای ام دی و اینتل بوده‌اند. گزارش‌های منتشر شده اخیر نشان می‌دهد که سرفیس لپ تاپ ۴ مجهز به پردازنده اختصاصی گرافیک این موضوع باعث می‌شود تا قدرت سخت افزاری این محصول برای پردازش‌های سنگین طرح بازی‌ها نرم‌افزارهای ویرایش فایل‌های تصویری نظیر فتوشاپ بهینه‌سازی شود.

گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در تلاش است تا این محصول را مجهز به سیستم ارتباطی سریع‌تر کند.اطلاعات منتشر شده است سازمان ارتباطات آمریکا حاکی از آن است که سرفیس لپ تاپ ۴ همانند سرفیس پرو ۸ مجهز به سیستم ارتباطی وای فای ۶ هستند که این موضوع باعث می‌شود تا با سرعت بیشتری امکان دانلود و آپلود اطلاعات برای  کاربران آن وجود داشته باشد.

احتمالاً نسخه اختصاصی مبتنی بر سیستم ارتباطی این محصول آماده تولید و عرضه خواهد کرد. این هم شرکت همچنین در تلاش است تا به زودی محصولات جدیدی از سری کامپیوترهای سرفیس آماده عرضه به بازار جهانی کند.

با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که در هفته سوم یا چهارم ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد معرفی و عرضه سرفیس لپ تاپ 4 در بازار جهانی خواهیم بود و شرکت مایکروسافت ساز جدیدی را برای تولید و ساخت محصولات و کامپیوترهای همراه و هوشمند خود را آغاز خواهد کرد.

در صورت عرضه این محصولات به بازار جهانی خرید آن‌ها از طریق عامل‌های فروش مجاز محصولات مایکروسافت در بازار ایران وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید