روند توسعه پروژه اندرومدا برای بار دیگر در مایکروسافت شروع شد

روند توسعه پروژه اندرومدا برای بار دیگر در مایکروسافت شروع شد

شرکت مایکروسافت در نهایت پس از چالش‌های متعدد برای بار دیگر تصمیم به توسعه پروژه اندرومدا برای تولید یک دستگاه همراه مبتنی بر دو نمایشگر تاشو گرفته است.

تا پیش از این اطلاعات منتشر شده حاکی از آن بود که مایکروسافت تصمیم به توسعه یک تلفن هوشمند با دو نمایشگر به همراه لولا را دارد که می‌تواند به صورت هم‌زمان کار یک تلفن هوشمند و یک تبلت ویندوزی را انجام دهد. بر این اساس این تلفن هوشمند که با نام احتمالی سرفیس فون در حال توسعه بود قرار بود تا پیش از شروع نیمه دوم سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار شود که البته مدیران این کمپانی به یک باره تصمیم به توقف توسعه پروژه اندرومدا گرفتند.

اما حالا مشخص شده است که مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از طریق توسعه پروژه اندرومدا دستگاه هیبریدی را از نوع تبلت تولید کند که طی آن کاربران می‌توانند کاربری مشابه با یک لپ تاپ را از آن داشته باشند.

در حقیقت مایکروسافت به دنبال ساخت یک تبلت هفت اینچ به بالا است که می‌تواند به صورت هم‌زمان به عنوان یک لپ تاپ که دارای دو نمایشگر تا شو و یک کیبورد مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس این شایعات، مایکروسافت تصمیمی به بازگشت به حوزه تولید تلفن‌های هوشمند و سیستم عامل‌های مبتنی بر آن ندارد و این کمپانی یکی از بخش‌های اصلی در دنیای فناوری امروزی را رها کرده است.

مایکروسافت از همین حالا با شرکت لنوو و اینتل در زمینه ساخت بسترهای لازم برای تولید انبوه این محصول رایزنی و همکاری کرده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا محصولی مبتنی بر سیستم عامل اندرومدا را آماده عرضه به بازار جهانی کند. در صورت حقیقت داشتن این مسئله، اولین محصول مبتنی بر سیستم عامل اندرومدا قرار است در سال 2019 آماده عرضه به بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید