آپدیت دسامبر برای رفع باگ مدیا پلیر برای ویندوز 10 منتشر شد

آپدیت دسامبر برای رفع باگ مدیا پلیر برای ویندوز 10 منتشر شد

شرکت مایکروسافت پس از 2 هفته از انتشار گزارش‌های مربوط به خرابی مدیا پلیر در ویندوز 10 اقدام به عرضه آپدیت ماه دسامبر برای این سیستم عامل کرده است و طی آن مشکلات این نرم افزار پخش فایل‌های چند رسانه‌ای را برطرف کرده است.

آپدیت ماه دسامبر بسیاری از مشکلاتی را که کاربران ویندوز 10 و دستگاه‌های مبتنی بر آن از زمان عرضه آپدیت ماه اکتبر 2018 با آن مواجه بودند را برطرف می‌کند و روند کار و استفاده از دستگاه‌های ویندوزی را بهبود می‌بخشد.

آپدیت ماه دسامبر به عنوان یک بسته الحاقی منتشر شده است که در لاگ تغییرات آن مشخص شده که بسیاری از مشکلات مربوط به عدم پاسخگویی ویندوز 10 برطرف می‌شود. این آپدیت حجم نسبتاً کمتری نسبت به دیگر آپدیت‌های اصلی و بزرگ ویندوز 10 دارد و کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری این بسته الحاقی را دریافت کرده و آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش windows Update در بخش تنظیمات اصلی ویندوز 10 اقدام به دریافت این به روزرسانی جدید کنند. گفتنی است که به منظور مقابله با مشکلات ایجاد شده طی نصب آپدیت‌ها، دستگاه‌ها باید در حین دریافت به روز رسانی و همچنین نصب آن‌ها همواره به آداپتور متصل باشند و اتصال آن‌ها به اینترنت قطع نشود.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که از فردا یعنی روز پنجشنبه یک بسته نرم افزاری الحاقی دیگر را نیز آماده عرضه به کاربران می‌کند که طی آن مشکلات دیگر ایجاد شده پس از نصب آپدیت اکتبر 2019 را برطرف می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید