دومین آپدیت الحاقی ویندوز 10 برای نسخه 19H1 در ماه جولای عرضه شد

آپدیت الحاقی ویندوز 10

شرکت مایکروسافت به تازگی دومین آپدیت الحاقی ویندوز 10 را برای نسخه 19H1 آماده عرضه کرده است که باعث بهبود روند کاری دستگاه‌های ویندوزی می‌شود.

این نسخه با بهبودهای زیادی در بخش کاربری سیستم عامل ویندوز 10 همراه است و باعث می‌شود تا کاربران به صورت بهبود یافته تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

آپدیت الحاقی ویندوز 10 باعث بهبود دقت سیستم احراز هویت چهره ویندوز هلو می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت سریع‌تر و ایمن‌تر قفل دستگاه‌ها را از طریق چهره باز کنند. این بهبود، همچنین روی سیستم تشخیص نور محیط و کنترل نور صفحه بر اساس آن نیز تأثیر مثبت داشته است. علاوه بر این، آپدیت یاد شده باعث افزایش دقت پرینت تصاویر و قابل‌های پی دی اف از طریق مرورگر مایکروسافت اج می‌شود.

آپدیت یاد شده برخی از مشکلات مربوط به نمایش رنگ‌های خاص در مانیتورهای حرفه‌ای را از بین می‌برد و کاربرانی که با استفاده از کامپیوترهای ویندوزی خود کارهای گرافیکی حرفه‌ای می‌کنند می‌توانند به صورت بهینه‌تر کارهای مختلف را انجام دهند.

آپدیت الحاقی ویندوز 10 همچنین باعث بهبود روند کاری دستگاه پس از روشن شدن از حالت اسلیپ و هایبرنیت می‌شود. بر این اساس کاربران برای بهبود روند کار و استفاده از دستگاه‌های خود می‌توانند به صورت ویژه و سریع‌تر از دستگاه‌های خود برای کارهای مختلف استفاده کنند. گفتنی است که این به روز رسانی باعث رفع مشکلات مربوط به عدم کارکرد سیستم ارتباط رادیویی بلوتوث پس از روشن شدن دستگاه‌های ویندوزی از حالت اسلیپ و هایبرنیت نیز خواهد شد.

گفتنی است که مایکروسافت تغییرات بسیاری را در آپدیت الحاقی ویندوز 10 برای نسخه 19H1 اعمال کرده است که این مسئله به صورت مستقیم روی روند استفاده و کاربری دستگاه‌های ویندوزی تأثیر می‌گذارد.

کاربران از همین حالا می‌توانند این به روز رسانی را دانلود کرده و آن را نصب کنند و از قابلیت‌های بهبود یافته آن استفاده کنند. گفتنی است که در حین نصب این آپدیت دستگاه نباید به صورت ناگهانی خاموش شود.

دیدگاهتان را بنویسید