تصویری احتمالی از منوی استارت در آپدیت 19H1 ویندوز 10 منتشر شد

تصویری احتمالی از منوی استارت در آپدیت 19H1 ویندوز 10 منتشر شد

شرکت مایکروسافت چندین ماه است که در حال توسعه و عرضه آپدیت جدید ویندوز 10 است با عنوان 19H1 است.

این آپدیت در حقیقت اولین به روز رسانی بزرگ سیستم عامل ویندوز در سال 2019 به حساب میاید و مایکروسافت تلاش دارد تا با توسعه هر چه بهینه‌تر این سیستم عامل برای کاربران، مشکلاتی که تا پیش از این کاربران با آن‌ها مواجه بودند را برطرف کند.

نزدیک به چند هفته پیش بود که بررسی‌ها و اطلاعات ضد و نقیضی در مورد تغییر نحوه رابط کاربران ویندوز 10 در اولین آپدیت عرضه شده در سال 2019 منتشر شده بود و حالا یک تصویر مفهومی مبتنی بر این سیستم عامل آماده عرضه شده است.

بر اساس این تصویر مشخص شده است که منوی استارت به طور کامل دستخوش تغییر شده است و رنگ پس زمینه آن از رنگ مشکی به رنگ خاکستری تغییر کرده است. تحلیلگران بر این باور هستند که این تغییر رنگ برای شباهت هر چه بیشتر رابط کاربری سیستم عامل ویندوز 10 با سری محصولات سرفیس خواهد بود. شایعات پیشین حاکی از آن بود که مایکروسافت در توسعه آپدیت بعدی ویندوز 10 تصمیم دارد تا امکان شخصی سازی بیشتری را به کاربران ویندوز 10 ارائه دهد. بر این اساس، یکی از مهم‌ترین تغییراتی که مایکروسافت می‌تواند در این سیستم عامل اعمال کند تغییر رنگ اصلی و پس زمینه منوی استارت در ویندوز 10 است.

مایکروسافت همچنین تصمیم دارد تا حالت کاملاً تاریک با رنگ مشکی کامل را به رابط کاربری ویندوز 10 اعمال کند که باعث می‌شود تا کاربران به صورت بهینه‌تر بتوانند از کامپیوترهای شخصی خود در محیط‌های تاریک‌تر استفاده کنند. علاوه بر این، برخی از مدل‌های سرفیس‌ها دارای رنگ مشکی هستند و به همین دلیل ارائه رابط کاربری سازگار با هارمونی بدنه اصلی این دستگاه‌ها دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

باوجود اطلاعات منتشر شده، هنوز هیچ جزئیاتی از تاریخ دقیق عرضه آپدیت یاد شده در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید