آپدیت الحاقی ویندوز 10 به همراه رابط کاربری جدید آماده عرضه شد

آپدیت الحاقی ویندوز 10 به همراه رابط کاربری جدید آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش اقدام به عرضه آپدیت الحاقی جدید ویندوز 10 به کاربران عضو برنامه اینسایدر کرده است.

این آپدیت در آخرین ساعات روز سه شنبه آماده عرضه شده است و کاربرانی که در برنامه اینسایدر عضو شده‌اند می‌توانند این به روز رسانی را روی دستگاه‌های خود دانلود و نصب کنند.

در این آپدیت، بسیاری از مشکلات امنیتی مربوط به پردازش LmCompatibilityLevel در ویندوز 10 برطرف شده است. این حفره امنیتی باعث می‌شد تا افراد ناشناس به راحتی بتوانند به اطلاعات مربوط به احراز هویت دسترسی داشته باشند. مایکروسافت علاوه بر رفع مشکلات امنیتی در ویندوز 10 اقدام به توسعه و عرضه رابط کاربری جدید برای این سیستم عامل کرده است. کاربران می‌توانند از طریق این به روز رسانی به گزینه‌ها و آپشن‌های بیشتری برای تغییر رابط کاربری ویندوز 10 دسترسی داشته باشند و از این پس می‌توانند نوار تسک بار را نیز با رنگ‌های مختلف تغییر دهند.

مایکروسافت همچنین برای آخرین بار مشکلات امنیتی مربوط به نسخه‌های قدیمی سیستم عامل ویندوز شامل ویندوز 10 و ویندوز ویستا را برطرف کرده است تا از آن طریق کاربران دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل‌ها نیز بتوانند برای مدت زمان بیشتری به صورت ایمن از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

مایکروسافت به زودی پشتیبانی از ویندوز 7 را به پایان می‌رساند و پس از آن آپدیت‌های امنیتی را به کاربران این نسخه ارائه نمی‌دهد. بر این اساس، این کمپانی از کاربران درخواست کرده تا دستگاه‌های خود را آپدیت کنند یا با خرید دستگاه‌های جدیدتر از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده کنند تا با مشکلات امنیتی مشابه مواجه نشوند.

در آپدیت الحاقی جدید همچنین بسیاری از باگ‌هایی که در اسکریپت‌های ویندوز 10 وجود داشت برطرف شده است تا کاربران بتوانند از اپلیکیشن‌های مبتنی بر پلتفرم ویندوز یونیورسال به صورت بهینه‌تر استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید