بیلد 18932  ویندوز 10 به صورت ایزو آماده عرضه شد

بیلد 18932  ویندوز 10 به صورت ایزو آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت پس از اعمال آخرین تغییرات خود در نسخه‌های بتای اینسایدر، بیلد 18932  ویندوز 10 را به صورت فایل ایزو آماده دانلود کرده است.

کاربرانی که عضو برنامه اینسایدر باشند، با ورود به وب سایت رسمی مایکروسافت و بخش ویندوز و در نهایت وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود می‌توانند از همین حالا بیلد 18932  ویندوز 10 را برای دستگاه‌های شخصی دانلود کرده و آن را به صورت Clean Install روی کامپیوترهای مختلف نصب کنند.

این نسخه دارای بهبود قابلیت کنترل چشم است که تا پیش از این در نسخه‌های اولیه آپدیت‌های اخیر ویندوز 10 مشخص شده بود و حالا کاربران می‌توانند این قابلیت را پیش از عرضه نسخه‌های نهایی ویندوز 10 مورد تست قرار دهند.

گفتنی است که مایکروسافت در توسعه و عرضه این بیلد جدید از ویندوز 10 تغییراتی ویژه را در رابط کاربری سیستم عامل ایجاد کرده تا افرادی که چشمان ضعیفی دارند بتوانند به صورت بهینه‌تر اقدام به استفاده از سیستم عامل ویندوز و رابط‌های کاربری آن کنند.

برای دانلود و نصب این نسخه کاربران باید اقدام به ورود به وب سایت رسمی مایکروسافت کنند و بر اساس سیستم عامل و نوع دستگاه خود، فایل ایزوی بیلد 18932  ویندوز 10 را برای دستگاه خود دانلود کنند. به طور کل باید گفت که این نسخه تغییرات بسیار زیادی را در خود جای داده است.

لازم به ذکر است که فایل ایزوی بیلد 18932  ویندوز 10 در حال حاضر در نسخه بتا است و ممکن است دارای باگ‌های شناخته شده‌ای باشد. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا از نسخه‌های نهایی این سیستم عامل استفاده کنند و فعلاً تلاشی برای نصب نسخه‌های بتا نکنند. با این حال کاربرانی که تصمیم به استفاده از قابلیت‌های ویژه و جدید این سیستم عامل دارند می‌توانند با دانلود فایل ایزوی یاد شده اقدام به نصب تمیز و کامل آن روی هر کامپیوتر شخصی سازگار با آن کنند و تمامی تغییرات آن را مورد تست قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید