اپلیکیشن مدیریت فایل در ویندوز 10 ایکس متفاوت خواهد بود

مدیریت فایل در ویندوز

شرکت مایکروسافت امروز نسخه‌ای جدید از شبیه ساز ویندوز 10 ایکس را منتشر کرده که اطلاعات خاصی از این نسخه از سیستم عامل را فاش می‌کند. در نسخه 1.1.54.0 شبیه ساز ویندوز 10 ایکس که برای دستگاه‌های ویندوزی مبتنی بر دو نمایشگر و به صورت تاشو توسعه داده شده است، شرکت مایکروسافت یک اپلیکیشن جداگانه برای مدیریت فایل در ویندوز را ارائه داده که با نرم افزار فایل اکسپلورر به‌طور کامل متفاوت است.

مایکروسافت این نسخه از شبیه ساز ویندوز 10 ایکس را در مایکروسافت استور منتشر کرده است و تمامی کاربران دستگاه‌های ویندوزی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. این ابزار شبیه ساز برای توسعه دهندگان آماده عرضه شده است تا از آن طریق بتوانند امکان اجرای نرم افزارهای مختلف را در این نسخه مورد بررسی قرار دهند.

علاوه بر اپلیکیشن مدیریت فایل در ویندوز شرکت مایکروسافت تغییرات ویژه و بهینه‌تری را آماده عرضه به توسعه دهندگان کرده است؛ به عنوان مثال کاربران می‌توانند از طریق این نسخه جدید صف دانلود آپدیت اپلیکیشن‌ها در مایکروسافت استور را مدیریت کنند و اپلیکیشنی که از اهمیت بیشتری برخوردار است را زودتر به‌روز رسانی کنند.

در کنار بخش آپدیت‌ها، شرکت مایکروسافت امکانات ویژه‌ای را برای باز کردن اپلیکیشن‌های مبتنی بر پلتفرم Win 32 را ارائه داده است و کاربران می‌توانند آن را در یک نمایشگر یا در هر دو نمایشگر به صورت گسترده باز کنند.

مایکروسافت تصمیم دارد تا ویندوز 10 ایکس را در زمان عرضه سرفیس نئو آماده ارائه به کاربران کند. این نسخه خاص از سیستم عامل ویندوز برای اجرا در دستگاه‌های مبتنی بر دو نمایشگر طراحی شده است که می‌تواند تجربه کاربری را به صورت حرفه‌ای تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید