قابلیت یادداشت برداری با سرفیس پن بدون نیاز به باز کردن قفل دستگاه عرضه می‌شود

یادداشت برداری با سرفیس

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک قابلیتی را به کاربران ارائه دهد که از طریق آن می‌توان اقدام به یادداشت برداری با سرفیس پن و بدون نیاز به باز کردن قفل دستگاه کرد.

به صورت پیش‌فرض کاربران در زمان نیاز به یادداشت برداری با سرفیس پن باید قفل دستگاه خود را باز کنند و سیستم عامل را آماده یادداشت برداری کنند. این در حالی است که مایکروسافت در توسعه و عرضه سرفیس های آینده تلاش دارد تا بهینه سازی‌های ویژه‌ای را برای امکان استفاده از سرفیس پن بدون نیاز به باز کردن قفل را به کاربران ارائه دهد.

مایکروسافت در یکی از پتنت های جدید خود که به تازگی اطلاعات آن را منتشر کرده است اعلام کرده که کاربران در آینده نزدیک می‌توانند به صورت سریع و بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های یادداشت برداری به صورت سریع‌تر و هوشمندتر اقدام به یادداشت موارد مختلف کنند.

مایکروسافت در این پتنت توضیح داده که یادداشت برداری با استفاده از سرفیس پن باعث نقض حریم خصوصی کاربران نمی‌شود. بر این اساس کاربران برای دسترسی به بخش یادداشت برداری نیازی به باز کردن قفل دستگاه ندارند و می‌توانند به صورت سریع و پیشرفته از سرفیس ها برای نوشتن موارد مختلف استفاده کنند.

گفتنی است که این قابلیت تا پیش از این در نسخه‌های نوت تلفن‌های هوشمند گلکسی توسط سامسونگ ارائه شده بود و حالا شرکت مایکروسافت نیز در تلاش است تا این قابلیت را به صورت مشابه برای کاربران سرفیس ها آماده عرضه کند. گفتنی است که مایکروسافت در این پتنت توضیحاتی در مورد کاهش میزان تأخیر این دستگاه‌ها نیز ارائه داده است و تصمیم دارد تا آن را به زودی آماده عرضه کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید