اپلیکیشن رسمی سرفیس با قابلیت‌های جدید آپدیت شد

اپلیکیشن رسمی سرفیس با قابلیت‌های جدید آپدیت شد

شرکت مایکروسافت اپلیکیشن رسمی سرفیس را با قابلیت‌هایی جدید به روز کرده است و کاربران می‌توانند این نسخه جدید را از طریق مایکروسافت استور در دستگاه‌های سرفیس دریافت کنند.

اپلیکیشن رسمی سرفیس یک اپلیکیشن کاربردی از پیش از نصب شده است که به کاربران امکان تنظیم و دریافت اطلاعات ویژه از دستگاه خود را دارند. این اپلیکیشن امکان تنظیم نحوه کاربری دستگاه‌های جانبی اختصاصی سرفیس نظیر سرفیس پن و سرفیس دایل را به کاربران می‌دهد و از طریق دیگر نسخه فریم ویر و موارد دیگر را به عنوان اطلاعات کاربردی آماده ارائه می‌کند.

نسخه جدید ارائه شده از اپلیکیشن رسمی سرفیس به شماره 61.2037.139.0 ارائه شده است و برای دستگاه‌های جدید نظیر سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 8 آماده ارائه شده است. این به روز رسانی با دستگاه‌های کاربردی دیگر از برند سرفیس نظیر سرفیس هاب و سرفیس استودیو نیز همگام شده است تا کاربران بتوانند بدون محدودیت از آن‌ها استفاده کنند.

مشخصات اپلیکیشن رسمی سرفیس

در توضیحات این نسخه جدید شرکت مایکروسافت اعلام کرده که برخی از بهبود‌های لازم در بخش Accessibility را نیز اعمال کرده است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه و کاربردی از دستگاه‌های خود استفاده کنند. از جلمه مهم‌ترین مشخصه‌های این به روز رسانی جدید بهبود روند اتصال به سرفیس اسلیم پن ۱ است که از این پس در دستگاه‌های پشتیبانی شده به صورت سریع و بدون نیاز به انجام فرایندهای پیچیده انجام خواهد شد.

همانطور که گفته شد کاربران برای دریافت این نسخه جدید از اپلیکیشن سرفیس می‌توانند با مراجعه به مایکروسافت استور در بخش آپدیت‌ها نسخه جدید را مشاهده کرده و آن را دریافت کنند. گفتنی است که مایکروسافت به صورت دوره‌ای آپدیت اپلیکیشن سرفیس را آماده عرضه به کاربران می‌کند.

کاربران ایرانی در صورت داشتن مشکل برای دریافت این نسخه می‌توانند با تغییر DNS دستگاه به آدرس‌های ای پی بین المللی این نسخه را از منابع رسمی دریافت کنند و نیازی به استفاده از ابزارهای پیچیده برای دسترسی به محتوای مایکروسافت استور نیست.

دیدگاهتان را بنویسید