آیا سرفیس دوئو اندروید 11 را تا دو ماه دیگر دریافت خواهد کرد؟

سرفیس دوئو اندروید ۱۱

برخی از تحلیلگران به تازگی ادعا کرده‌اند که شرکت مایکروسافت ممکن است سرفیس دوئو را به اندروید ۱۱ مجهز کند.

گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربری به نام Zac Bowden نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت در حال انجام تست‌های مربوط به عرضه اندروید ۱۱ برای سرفیس دوئو است. این کاربر ادعا کرده که به اطلاعاتی در مورد تلاش مایکروسافت برای عرضه نسخه جدید سیستم عامل برای کاربران این تلفن هوشمند دست پیدا کرده است.

بر اساس این ادعاها مایکروسافت احتمالاً در آینده نزدیک اقدام به عرضه این به روز رسانی برای کاربران خواهد کرد. این تحلیلگر تأکید کرده که مایکروسافت در ماه اوت سال جاری میلادی که مصادف با مرداد و شهریور ۱۴۰۰ است اقدام به عرضه عمومی این به روز رسانی برای تمامی کاربران خواهد کرد.

در حال حاضر بسیاری از کاربران از روند توسعه و پشتیبانی نرم افزاری مایکروسافت از سرفیس دوئو رضایت دارند با این حال این کاربران تاکیید کرده‌اند که مایکروسافت همانند دیگر محصولات سرفیس از این تلفن هوشمند به صورت ماهانه پشتیبانی نکرده است. این در حالی است که دیگر دستگاه‌های سرفیس به صورت منظم و تقریباً ماهانه آپدیت‌های نرم افزاری جدیدی را دریافت می‌کنند تا روند اجرای برنامه‌ها و سازگاری سخت افزارها با سیستم عامل در آن‌‌ها بهینه‌سازی شود.

چرا سرفیس دوئو اندروید 11 را تا به امروز دریافت نکرده است؟

دلیل عدم عرضه آپدیت‌های ماهانه این است که سرفیس دوئو به عنوان یک تلفن هوشمند تنها محصول سری سرفیس است که با سیستم عامل ویندوز تولید نشده است و همین موضوع چالش‌های ویژه‌ای را برای مایکروسافت در زمینه اجرای نرم افزارهای کاربردی و بهینه سازی رابط کاربری ایجاد کرده است. گفتنی است که سرفیس دوئو البته یکی از موفق‌ترین تلفن‌های هوشمند تاشو در سراسر جهان است و تا به امروز توانسته در برابر رقبای خود نظیر تلفن‌های هوشمند تاشوی سامسونگ و هواوی عمل‌کرد بهتری داشته باشد و در بازار محدود خود نسبت به آن‌ها فروش بیشتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید