آپدیت 20H1 ویندوز 10 برای کاربران عادی آماده عرضه شد

آپدیت 20H1 ویندوز 10 برای کاربران عادی آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت پس از تست‌های نهایی و رفع مشکلات مختلف بالاخره آپدیت 20H1 ویندوز 10 را آماده عرضه به تمامی کاربران کرد.

این نسخه که به عنوان اولین آپدیت بزرگ ویندوز 10 در سال 2020 میلادی آماده عرضه شده است، مجهز به برخی از بهینه سازی‌ها و قابلیت‌های جدید است که روند کاری با این سیستم عامل را بهتر می‌کند. نسخه 2004 ویندوز 10 به عنوان یک نسخه یکپارچه از سیستم عامل با جدیدترین به روز رسانی یاد شده ارائه شده از همین حالا به صورت فایل ایزو در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را به صورت Clean Install روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

گفتنی است که مایکروسافت در حال حاضر تنها نسخه ایزوی این آپدیت را آماده عرضه کرده است و نسخه 2004 را می‌تواند به صورت کامل روی کامپیوتر نصب کنند. این در حالی است که کاربران در حال حاضر امکان نصب آپدیت 20H1 را روی دستگاه‌های مختلف ندارند.

با این حال مایکروسافت به زودی آپدیت‌های مربوط به نسخه 2004   و آپدیت 20H1 ویندوز 10 را برای تمامی کاربرانی که از همین حالا از ویندوز استفاده می‌کنند آماده عرضه می‌کند. بر این اساس کاربران در صورت مراجعه به بخش Windows Update این نسخه را پیدا نخواهند کرد.

مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک آپدیت‌های مربوط به این نسخه را از طریق سرورها آماده عرضه به کاربران کند. گفتنی است که این نسخه مجهز به بهینه سازی‌های ویژه برای اپلیکیشن کورتانا است که برخی از قابلیت‌های این دستیار هوشمند دیجیتالی را تغییر می‌دهد.

علاوه بر این از این پس کاربران می‌توانند به طور سریع‌تر به بخش جست و جوی سیستم عامل دسترسی داشته باشند و موارد مهمی و کاربری نظیر جدیدترین خبرها، آب و هوا و فیلم‌های جدید عرضه شده را مشاهده کنند.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این به روز رسانی نهایتاً تا دو هفته دیگر در اختیار کاربران عمومی از طریق بخش Windows Update قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید