آپدیت فریمویر سرفیس پرو ایکس منتشر شد

آپدیت فریمویر سرفیس پرو ایکس منتشر شد

شرکت مایکروسافت اولین آپدیت سال ۲۰۲۲ برای سرفیس پرو ایکس را آماده عرضه کرده است و از همین حالا این به روز رسانی آماده دریافت از طریق روش‌های معمول است. فریمور سرفیس پرو ایکس از همین حالا قابل دانلود است.

آپدیت فریمور سرفیس پرو ایکس SQ1 و SQ2 که از لحاظ قطعات پردازشی و زمان عرضه تفاوت دارند آماده عرضه شده است. این به روز رسانی مشخصا با نام آپدیت ژانویه ۲۰۲۲ میلادی برای این دستگاه‌ها آماده عرضه شده است که از لحاظ کاربردی برخی از بخش‌های سخت افزاری این دستگاه‌ها را بهبود می‌بخشد.

در لاگ تغییرات این به روز رسانی‌ آمده که فریمور جدید برای سرفیس پرو ایکس امکان بهبود بازدهی گرافیکی دستگاه را فراهم می‌کند. این به روز رسانی از طریق تغییر درایور پردازنده گرافیکی دستگاه به نسخه جدید باعث بهبود عملکرد دستگاه برای اجرای نرم افزارهای نیازمند به پردازش گرافیکی قوی‌تر می‌شود.

تغییرات فریمور سرفیس پرو ایکس

برخی از مدل‌های سرفیس پرو ایکس به صورت پیشفرض با سیستم عامل ویندوز ۱۱ آماده عرضه نشده بودند که همین موضوع باعث عدم کارکرد صحیح بخش‌هایی از سخت افزار دستگاه‌ها شده بود. مایکروسافت در این به روز رسانی جدید این مشکلات را برطرف کرده و امکان استفاده از سرفیس پرو ایکس در مدل‌های SQ1 و SQ2 را برای کاربران بهینه‌سازی کرده است. با توجه به این موضوع به کاربرانی که از زمان دسترسی به ویندوز ۱۰ اقدام به خرید سرفیس پرو ایکس کرده‌اند توصیه می‌شود تا این به روز رسانی جدید را دریافت کنند تا عملکرد دستگاه بهبود پیدا کند.

علاوه بر این بازدهی ویندوز ۱۱ از طریق این به روز رسانی بهبود پیدا می‌کند و کاربران می‌توانند بدون مشکلات کاربردی گذشته از سرفیس پرو ایکس در دو مدل SQ1 و SQ2 استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید