آپدیت الحاقی ژوئن 2019 برای کاربران ویندوز 10 آماده عرضه شد

آپدیت الحاقی ژوئن 2019 برای کاربران ویندوز 10 آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت از سه شنبه شب اقدام به عرضه آپدیت الحاقی ژوئن 2019 برای تمامی نسخه‌های ویندوز 10 به همراه بهبود روند کاربری و امنیتی این سیستم عامل کرده است.

این به روز رسانی که با عنوان  KB4501371 شناخته شده، برای تمامی کاربران سیستم عامل ویندوز 10 آماده عرضه شده است. آپدیت الحاقی ژوئن 2019 ویندوز 10 برای رفع مشکلات امنیتی مربوط به مرورگر مایکروسافت اج، رفع مشکلات مربوط به اجرای دستورهای متنی  در CMD و موارد دیگر آماده شده است.

در این به روز رسانی برخی از مشکلات مربوط به اجرای اپلیکیشن‌های مبتنی بر پلتفرم ویندوز یونیورسال بهبود یافته است. برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز تا پیش از این با مشکلات بسیاری در اجرا مواجه بودند. اجرای اپلیکیشن ماشین حساب، اجرا کننده فایل‌های تصویری و موارد دیگر با مشکلات بسیاری همراه بودند و زمان بسیار زیادی برای اجرا نیاز داشتند. اما حالا مشخص شده است که آپدیت جدید عرضه شده برای ویندوز 10 این مشکل را برطرف می‌کند و کاربران می‌توانند به صورت سریع به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض مایکروسافت دسترسی داشته باشند.

این به روز رسانی همچنین مشکلات امنیتی ویندوز 10 در آپدیت می 2018 را نیز برطرف می‌کند. بر این اساس کاربران می‌توانند با دانلود و نصب این نسخه به صورت کاربردی‌تر و ایمن‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

به طور کل نصب این آپدیت باعث بهبود روند کاربری دستگاه‌های اجرا کننده سیستم عامل ویندوز 10 می‌شود. گفتنی است که این به روز رسانی از همین حالا برای کاربران ایرانی نیز آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند آن را دانلود و روی کامپیوترهای ویندوزی خود نصب کنند. ضمناً توصیه می‌شود تا کاربران در زمان نصب این نسخه از خاموش کردن دستگاه خود به صورت ناگهانی خودداری کنند تا با مشکلات مربوط به نصب ناقص آپدیت‌های سیستم عاملی مواجه نشوند؛ چرا که به نصب ناقص به روز رسانی‌ها باعث اختلال در روند کاربری دستگاه‌ها می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید