لولای سرفیس لپ تاپ 3 و کاربری آن تغییر می‌کند

فرایند کاربری و استفاده لولای سرفیس لپ تاپ 3 امسال تغییر خواهد کرد

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک طراحی لولای سرفیس لپ تاپ 3 را تغییر دهد تا ابعاد این دستگاه‌ها به طور کامل تغییر پیدا کرده و نازک‌تر شوند.

بر اساس اطلاعات یکی از پتنت‌های به ثبت رسیده توسط شرکت مایکروسافت در سازمان ثبت اختراع آمریکا، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا لولایی جدید با کاربری متفاوت را برای سرفیس لپ تاپ 3 توسعه دهد. هدف اصلی مایکروسافت از طراحی این لولا کاهش حجم دستگاه و ابعاد آن عنوان شده است.

این اطلاعات اولین بار توسط وب سایت  Windows Latest منتشر شده است که بر اساس مشخص شده که مایکروسافت در تاریخ 18 ژوئن 2018، یعنی یک سال پیش پتنت‌های مربوط به این لولا را به ثبت رسانده است. در این پتنت مایکروسافت اطلاعاتی را در مورد طراحی جدید لولای سرفیس لپ تاپ 3 منتشر کرده است که بر اساس آن مشخص شده که این کمپانی در حال کاهش ابعاد و ضخامت یکی از مهم‌ترین محصولات سخت افزاری خود در آینده نزدیک است.

 

تصویری از طراحی لولای سرفیس لپ تاپ جدید

فرایند کاربری و استفاده لولای سرفیس لپ تاپ 3 امسال تغییر خواهد کرد

مایکروسافت توضیح داده که این لولا به صورت مستقیم به نمایشگر متصل می‌شود تا روند چرخش و باز و بسته کردن لپ تاپ را روان‌تر و آسان‌تر کند. علاوه بر این، مایکروسافت در پتنت خود از مکانیزم ویژه‌ای سخن به میان آورده که قرار است به صورت چند استوانه گوناگون در یک دیگر قرار بگیرند. این مکانیزم باعث می‌شود تا کاربران روند آسان‌تری برای باز و بسته کردن لپ تاپ‌های خود داشته باشند، علاوه بر این ابعاد دستگاه بدون تغییر در کاربری دستگاه‌ها کوچک‌تر خواهد شد.

شرکت مایکروسافت به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در اکتبر سال جاری میلادی یا اوایل سال 2020 از سرفیس لپ تاپ 3 رونمایی کند و پس از آن این محصول را آماده عرضه به بازار کند. بررسی‌ها و شایعات حاکی از آن است که این محصول قرار است در کنار سرفیس پرو 7 آماده عرضه به بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید