Xpotify به عنوان نسخه تحت وب اسپاتیفای برای ویندوز 10 منتشر شد

Xpotify

یک توسعه دهنده ایرانی به نام مهدی قیاسی به تازگی اقدام به توسعه و عرضه نسخه‌ای ویژه و شخصی سازی شده از سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای برای کاربران ویندوز 10 کرده است.

این نسخه اختصاصی که با عنوان Xpotify معرفی شده است به کاربران اجاره می‌دهد تا پلی لیست‌های موزد نظر خود را در اسپاتیفای انتخاب کرده و آن‌ها را در بخش منوی استارت قرار دهند تا به راحتی و آسانی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. بر ای گوش کردن به لیست پخش موسیقی، آهنگ مورد نظر یا آلبوم آهنگ‌هایی خاص کاربران می‌توانند منوی استارت را باز کرده و موسیقی مورد نظر را انتخاب کنند و آن‌ها دسترسی داشته باشند.

این نسخه تحت وب از اسپاتیفای غیررسمی در مایکروسافت استور نیز آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند از منابع رسمی و قانونی مایکروسافت که برای سیستم عالم ویندوز 10 آماده عرضه شده است را آماده پخش کنند. این نرم افزار در حقیقت یک اپلیکیشن پیشرفته تحت وب است که می‌تواند به صورت سازگار با رابط کاربری ویندوز 10 توسعه داده شده است و به همین دلیل هیچ محدودیتی در اجرا در نسخه‌ها و آپدیت‌های مختلف ویندوز 10 ندارد.

کاربرانی که تمایل به گوش کردن به موسیقی‌ها از سرویس اسپاتیفای را به صورت سریع دارند می‌توانند از همین حالا موسیقی‌های مورد نظر را از طریق این اپلیکیشن تحت وب روی منوی استارت قرار داده و از آن‌ها برای دسترسی سریع‌تر به لیست‌های پخش مورد نظر خود استفاده کنند. گفتنی است که برای دسترسی به این موسیقی‌ها لزوماً نیازی به داشتن حساب کاربری پریمیوم سرویس اسپاتیفای نیست و کاربران می‌توانند بدون نیاز به  پرداخت هزینه از این قابلیت استفاده کنند.

قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. پشتیبانی از حالت Mini-View
  2. اضافه کردن خوانندگان به منوی استارت
  3. پشتیبانی از طراحی فلوئنت
  4. پشتیبانی از نوار مالتی مدیای ویندوز 10 و تسک بار

برای دریافت این نرم افزار می‌توانید به لینک دانلود Xpotify مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید