تماشا کنید: آنباکس سرفیس دوئو در امتداد پارسه

آنباکس سرفیس دوئو

ویدئوی آنباکس سرفیس دوئو در امتداد پارسه آماده شده و قابلیت های آن مورد بررسی قرار گرفته است.

سرفیس دوئو اولین تلاش مایکروسافت برای تولید یک تلفن هوشمند از برند سرفیس است و اولین تلفن هوشمند این شرکت پس از پنج سال توقف فعالیت در زمینه تولید محصولات برند لومیا به حساب میاید.

در آنباکس سرفیس دوئو مشخص شد که شرکت مایکروسافت از جدیدترین و به‌روزترین استانداردهای موجود برای تولید و طراحی یک تلفن هوشمند قدرتمند و پرچمدار استفاده کرده و این محصول را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده است. سرفیس دوئو دارای دو نمایشگر ویژه و منحصر به فرد است.

بسته بندی این محصول همانند تمامی محصولات سری سرفیس به صورت حرفه‌ای و ویژه است تا کاربر از همان نگاه اول بتواند لذت داشتن یک دستگاه جدید را تجربه کند.

آنباکس سرفیس دوئو

سرفیس دوئو به خاطر نمایشگرهای باکیفیت خود در کنار طراحی خاص و منحصر به فردش می‌تواند بهترین همراه دیجیتالی هر کسی باشد. علاوه بر این، ظاهر ویژه این تلفن هوشمند به همراه قابلیت‌های آن باعث می‌شود تا دارنده این محصول حسی ویژه داشته باشد که تا پیش از این تجربه آن با تلفن‌های هوشمند سنتی دیگر امکان‌پذیر نبوده است.

سرفیس دوئو گامی مهم در زمینه ساخت یک تلفن هوشمند قدرتمند است و می‌تواند تمامی نیازهای یک کاربر را برطرف کند. توسعه ابزارهای ویژه از طرف مایکروسافت برای این محصول باعث شده تا سرفیس دوئو بهترین همراه هر کاربری باشد و بتوان از آن به عنوان یک دستگاه قابل اتکا و ویژه نام برد. تجربه داشتن سرفیس دوئو در کنار دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز یک اکوسیستم کامل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سرفیس دوئو  را میتوان به عنوان یک تلفن هوشمند قدرتمند و کاربردی دانست که امکاناتی ویژه را آماده عرضه به کاربران میکند. این تلفن هوشمند در حال حاضر در برخی از کشورهای دنیا قابل استفاده و خریداری است و میتواند امکاناتی ویژه را به کاربران خود بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید