بنچ مارک سرفیس پرو 8 پیش از انتشار لو رفت

بنچ مارک سرفیس پرو 8 پیش از انتشار لو رفت

چندهفته‌ای از انتشار تصاویر مربوط به سرفیس پرو 8 می‌گذرد و حالا وب‌سایت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعاتی را در مورد بنچ مارک سرفیس پرو 8 منتشر کرده‌اند.

این اطلاعات تأیید کننده آن است که شرکت مایکروسافت در طراحی نسل جدید سرفیس ها از پردازنده اینتل Tiger Lake استفاده کرده است. استفاده از تراشه پردازشی نسل هشتم در نتایج تست‌های بنچ مارک سرفیس پرو 8 دیده شده است که حاکی از قدرت بهینه‌تر شده این محصول نسبت به نسل‌های قبلی است.

تا پیش از این و مشخصاً هفته گذشته اطلاعاتی از یک هکر 17 ساله منتشر شده بود که نشان از تصمیم مایکروسافت برای تعبیه پردازنده گرافیکی جداگانه بود، حالا این اطلاعات جدید تأکید کننده آن هستند که شرکت مایکروسافت تصمیم جدی در زمینه توسعه تراشه‌های مبتنی بر پردازش گرافیکی به صورت جداگانه در سرفیس پرو 8 گرفته است.

بنچ مارک سرفیس پرو 8 پیش از انتشار لو رفت
 
بنچ مارک سرفیس پرو 8 پیش از انتشار لو رفت
بنچ مارک سرفیس پرو 8 پیش از انتشار لو رفت

اطلاعات لو رفته اخیر از وب سایت Geek Bench نشان دهنده دو دستگاه جدید از خانواده سرفیس ها است که قرار است با پردازنده نسل یازدهم اینتل و به همراه پردازنده گرافیکی مجزا آماده عرضه شوند. این دو دستگاه با نام‌های OEMWY و OEMGR ظاهر شده‌اند که احتمالاً به سرفیس پرو نسل 8 و سرفیس لپ تاپ نسل 4 مربوط هستند.

اطلاعات تست بنچ مارک سرفیس پرو 8

در نتایج تست بنچ مارک سرفیس جدید و  سرفیس لپ تاپ 4 مشخص شده که پردازنده این دستگاه‌ها برای تست‌های تک‌هسته‌ای امتیاز 1343 و 1034 را دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، تست‌های چندهسته‌ای انجام شده از این دستگاه‌ها نشان از امتیاز 4970 و 6211 دارند که نشان می‌دهد که یکی از این دستگاه‌ها وضعیت بهینه‌تری برای انجام پردازش‌های چند هسته‌ای نسبت به دیگری دارد.

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا سرفیس های جدید خود را در سال 2021 میلادی آماده عرضه به بازار کند. این محصولات طی برنامه‌ریزی ویژه شرکت اپل در جریان کنفرانسی در سال 2021 رونمایی شده و احتمالاً در نیمه دوم این سال عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید