برترین گزینه‌های اپلیکیشن سرفیس پن

اپلیکیشن سرفیس پن

بدون شک سرفیس پن از جمله محصولاتی است که باعث بهبود و تغییر تجربه کاربری از سیستم عامل ویندوز می‌شود. مایکروسافت در طراحی این محصول جانبی برای سرفیس‌ها تلاش کرده تا به کاربران امکانات خاصی را ارائه دهد که شاید هیچ یک از کامپیوترهای دسکتاپ نتوانند آن را تجربه کنند. در این میان مجموعه‌ای از اپلیکیشن سرفیس پن می‌تواند تجربه‌ای ویژه برای کاربری به شما ارائه دهد

قلم سرفیس در کنار محصولات جانبی دیگری مثل سرفیس دایل همگی نشانه‌ای از تلاش شرکت مایکروسافت برای بازتعریف تجربه کار با سیستم عامل ویندوز هستند که در بهترین نوع خود در سری کامپیوترهای سرفیس نظیر سرفیس پرو، سرفیس بوک و سرفیس لپ‌تاپ ارائه می‌شوند.

در این مطلب قصد داریم تا برترین مجموعه از اپلیکیشن سرفیس پن را معرفی کنیم که تجربه کار با سیستم عامل ویندوز را به طور کامل برای شما تغییر می‌دهند و کامپیوترهای سرفیس را به بهترین دستگاه‌های ویندوزی عرضه شده تا به امروز تبدیل می‌کنند.

 

مایکروسافت آفیس | اپلیکیشن پیشفرض سرفیس پن

شرکت مایکروسافت قطعاً در توسعه نسخه‌های جدید بسته نرم‌افزاری آفیس قابلیت‌های زیادی را به کاربران سرفیس‌ها ارائه داده است. استفاده از نمایشگر لمسی تنها قابلیتی نیست که بسته نرم‌افزاری آفیس در سرفیس‌ها به شما ارائه می‌دهند. بلکه سرفیس پن نیز می‌تواند در بسیاری از مواقع به کمک شما بیایند تا تمام‌کارهای خود را بدون نیاز به کیبورد و ماوس انجام دهید.

اپلیکیشن وان نوت که در حقیقت بخشی از بسته نرم‌افزاری آفیس به حساب میاید به شما این امکان را می‌دهد تا سرفیس خود را به یک دفترچه یادداشت کارآمد تبدیل کنید و از آن طریق بتوانید به شکلی متفاوت از کامپیوتر ویندوزی خود یادداشت‌برداری کنید.

سرفیس پن همچنین در کارکرد ورد، اکسل و پاورپوینت و حتی نرم‌افزار مدیریت ایمیل آوت لوک نیز به کمک شما میاید و بهترین امکانات را برای مدیریت اسناد در اختیار شما قرار می‌دهد.

بخش مایکروسافت INK در ویندوز 10

ویندوز 10 به تنهایی امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از آن طریق می‌توانید بهترین استفاده را از سرفیس پن داشته باشید. بخش INK که در سیستم عامل ویندوز 10 ارائه شده است به شما این امکان را می‌دهد تتا موارد مختلف را با استفاده از سرفیس پن یادداشت‌برداری کنید یا بخشی از یک اسکرین شات را کراپ کرده و در آن یادداشت‌های خود را به ثبت برسانید.

اپلیکیشن سرفیس پن

Drawboard PDF

با استفاده از این نرم‌افزار کاربردی می‌توانید به آسانی هر آنچه می‌خواهید را در اسناد پی دی اف تغییر دهید یک تجربه عالی در زمینه کار با سرفیس‌ها داشته باشید. شما می‌توانید یک کتاب یا مقاله الکترونیکی را به طور کامل شخصی‌سازی کنید و از آن طریق به موارد مهم و یادداشت‌های خود در کنار اسناد پی دی اف نیز دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن اوج خلاقیت شما در زمان مطالعه یا یادداشت‌برداری از روی یک سند پی دی اف را شکوفا می‌کند. Drawboard PDF یک اپلیکیشن سرفیس پن است که میتوانید آن را از طریق گیفت کارت مایکروسافت یا کارت های اعتباری به صورت اورجینال خریداری کنید.

اپلیکیشن سرفیس پن

Plumbago

این نرم‌افزار یکی از کاربردی‌ترین ابزارها برای یادداشت‌برداری در سیستم عامل ویندوز 10 با استفاده از قلم سرفیس است. با استفاده از قابلیت‌های Plumbago می‌توانید به آسانی هر چه می‌خواهید را به شکلی سریع یادداشت‌برداری کنید و حتی در صورت علاقه آن را طراحی کنید. Plumbago هیچ محدودیتی در زمینه کار با روش‌های مختلف ندارد و بهترین تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهد.  این اپلیکیشن از مایکروسافت استور قابل دریافت است.

برترین اپلیکیشن‌های کاربردی برای سرفیس پن

StaffPad اپلیکیشن سرفیس پن برای یادداشت برداری

StaffPad یکی از نرم‌افزارهای مشترک میان سرفیس  آیپد پرو است که به شما امکان یادداشت‌برداری و خلاقیت هر چ بیشتر را می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید نوت‌های موسیقی را مشاهده کنید و حتی در آن‌ها یادداشت‌برداری کنید. شما حتی می‌توانید نوت موسیقی خود را به صورت الکترونیکی در این نرم‌افزار به ثبت برسانید.

 staffpad مناسب با قلم سرفیس

AutoCAD

سرفیس‌ها به لطف پردازنده قدرتمند و سیستم عامل ویندوز می‌توانند اتوکد را نیز در خود اجرا کنند. با استفاده از نرم‌افزار اتوکد در سرفیس می‌توانید بهترین ایده‌های خود را خیلی سریع روی نقشه‌ها پیاده‌سازی کنید. کافی است سرفیس پن را در اختیار داشته باشید و از آن طریق اقدام تغییرات لازم در نقشه موردنظر خود بدهید یا حتی نقشه خودتان را از اول طراحی کنید.

نتیجه‌گیری

سرفیس‌ها یکی از بهترین کامپیوترهای همراه به حساب میایند که تجربه‌ای ویژه را در روند استفاده از سیستم عامل ویندوز به شما می‌دهند. مایکروسافت نرم‌افزارها و سخت‌افزار این محصولات را به صورت اختصاصی طراحی کرده تا شما امکان استفاده بهینه و شکوفا کردن هر چه بیشتر خلاقیت‌های خود را داشته باشید.

سرفیس‌ها برای تمامی رشته‌های حرفه‌ای از معماری گرفته تا الکترونیک، نقشه‌کشی و طراحی به کار می‌آیند و تجربه‌ای کاملاً متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهند.

از طرفی سرفیس پن یکی از ابزارهای جانبی شرکت مایکروسافت است که امکانات بسیار ویژه‌ای را به شما ارائه می‌دهد و از آن طریق می‌توانید بهترین نتیجه را از کار خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید