استفاده از طراحی جدید سرفیس برای بار دیگر تائید شد

استفاده از طراحی جدید سرفیس برای بار دیگر تائید شد

مجله اینترنتی فوربس به تازگی در انتشار گزارشی اختصاصی تلاش مایکروسافت برای به کار گیری طراحی جدی سرفیس را تائید کرده است.

این مجله اینترنتی در جریان مقاله و گزارش جدید خود اعلام کرده که مایکروسافت تصمیم دارد تا تعمیر پذیری محصولات سرفیس را با تغییر طراحی آن‌ها بهبود بخشد تا از آن طریق این محصولات عمر مفید بیشتری داشته باشند.

تا پیش از این وب سایت Mspoweruser اطلاعاتی در مورد یکی از پتنت‌های شرکت مایکروسافت برای استفاده از پیچ‌های مبتنی در طراحی سرفیس پرو 7 را داده بود و حالا فوربس در مقاله جدید خود اعلام کرده که این شرکت برای تولید و عرضه این محصول تصمیم به استفاده از امکاناتی برای بازگشایی دستگاه و دسترسی به قطعات سخت افزاری این محصول توسط تعمیرکاران کرده است.

مایکروسافت تصمیم دارد تا از این نوع طراحی در جریان تولید و عرضه محصولات 2019 سرفیس استفاده کند. فوربس اعلام کرده که شرکت مایکروسافت از همین حالا با همکاری شرکت‌های عضو زنجیره تأمین خود سفارش تولید و عرضه نمایشگرهایی مبتنی بر پیچ‌های مگنتی را به کاربران داده است تا از آن طریق به آن‌ها امکانات بهینه‌تری را ارائه دهد.

گفتنی است که مایکروسافت در جریان سال 2019 به احتمال زیاد تصمیم دارد تا حداقل یک کنفرانس اختصاصی برای معرفی و رونمایی از محصولات جدید سرفیس را داشته باشد که طی آن‌ها از سرفیس پرو 7 در کنار نسل جدید سرفیس بوک رونمایی می‌کند.

تا پیش از این وب سایت آی فیکس ایت اعلام کرده بود که محدودیت اخیر مایکروسافت باعث شده تا برخی از محصولات این شرکت نظیر سرفیس لپ تاپ 2 قابلیت تعمیر را نداشته باشند. البته اینم وب سایت اعلام کرده که سرفیس لپ تاپ 2 لزوم‌ها نیازی به تعمیر خاصی ندارد و با عمر مفید بالا می‌تواند برای مدت زمان بسیار طولانی پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

مایکروسافت احتمالاً کنفرانس معرفی سری جدید محصولات سرفیس را در جریان رویداد اکتبر خود برگزار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید