آپدیت فریم ویر سرفیس گو با پشتیبانی بهتر از قلم استایلوس آماده عرضه شد

آپدیت فریم ویر سرفیس گو با پشتیبانی بهتر از قلم استایلوس آماده عرضه شد

تنها یک هفته پس از عرضه آپدیت فریم ویر قبلی برای سرفیس گو شرکت مایکروسافت برای بار دیگر یک آپدیت جدید را برای این دستگاه‌ها آماده عرضه کرده است.

در آپدیت فریم ویر جدید بسیاری از مشکلاتی که در مورد تأخیر به پاسخگویی سرفیس گو با قلم استایلوس وجود داشت برطرف شده‌اند و کاربران از این پس می‌توانند با روند بهتری از دستگاه‌های خود استفاده کنند. در آپدیت پیشین، مایکروسافت درایور تمامی قطعات سخت افزاری سرفیس گو را به‌روز رسانی کرده بود و حالا در این آپدیت مشکلات به وجود آمده در زمینه عدم پاسخگویی نمایشگر در رابط لمسی و همچنین عدم پاسخگویی به سرفیس پن را برطرف کرده است.

کاربران می‌توانند از همین حالا با مراجعه به بخش Windows Update در تنظیمات اصلی ویندوز 10 اقدام به دریافت این به‌روز رسانی و همچنین نصب آن روی دستگاه‌های خود کنند. سرفیس گو با استفاده از این آپدیت تغییرات قابل توجهی خواهد کرد و روند کارکرد با آن روان‌تر و بهینه‌تر خواهد شد.

از طرف دیگر مایکروسافت تلاش کرده تا در به‌روز رسانی جدید سازگاری تمامی دستگاه‌های کنترلی و جانبی نظیر ماوس و کیبورد را نیز بهبود دهد. تا پیش از این بسیاری از کاربران گزارش‌هایی در زمینه عدم پاسخگویی و وجود تأخیر در ثبت و ردیابی حرکات را منتشر کرده بودند که حالا در آپدیت جدید این مشکلات به طور کامل برطرف شده است و کاربران می‌توانند از طریق آن تجربه بهری از کار با سرفیس گو داشته باشند.

آخرین تغییر اعمال شده در آپدیت یاد شده شامل رفع مشکلات مربوط به اتصال سریع دستگاه‌های جانبی از طریق بلوتوث می‌شود و کاربران از این پس می‌توانند به صورت سریع‌تر و بی‌دردسرتر به دستگاه‌های جانبی بی‌سیم دسترسی داشته باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید