کیفیت نمایشگر سرفیس به زودی بهبود پیدا می‌کند

کیفیت نمایشگر سرفیس به زودی بهبود پیدا می‌کند فریم ویر سرفیس پرو ایکس | بررسی سرفیس پرو ایکس 2020

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی را برای کامپیوترهای ویندوزی عرضه کرده از آن طریق رفرش ریت‌های بالا با پشتیبانی بهتر آماده راه اندازی و استفاده خواهند شد. با توجه به این تغییرات پیش بینی می‌شود که کیفیت نمایشگر سرفیس ها تغییر قابل توجهی در آینده نزدیک داشته باشد.

شرکت مایکروسافت بیلد 20236 ویندوز 10 را در اختیار کاربران عضو برنامه اینسایدر قرار داده که از آن طریق بسیاری از کاربران می‌توانند قابلیت‌های آن را مورد تست و بررسی قرار دهند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا نمایشگر سرفیس با رفرش ریت‌های بالا را به کامپیوترهای خود متصل کرده و از آن طریق تصاویر را با کیفیت بسیار بهتری تماشا کنند.

در این میان، شرکت مایکروسافت کیفیت نمایشگر سرفیس ‌های مختلف را در سطح بسیار بالایی طراحی کرده است و همین موضوع باعث می‌شود تا فریم ریت کارت گرافیک با نرخ تازه سازی نمایشگرهای آن بهینه سازی شود.

پس از عرضه نهایی این قابلیت در آپدیت‌های عمومی ویندوز 10 کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Advanced display settings در تنظیمات اقدام به تنظیم رفرش ریت نمایشگر دستگاه خود کنند.

بهبود کیفیت نمایشگر سرفیس در آپدیت ویندوز 10

این به روز رسانی احتمالاً در آینده نزدیک با تغییراتی ویژه در اختیار کاربران عمومی سیستم عامل ویندوز 10 قرار می‌گیرد و ممکن است در آپدیت نهایی ماه اکتبر 2020 نیز آماده عرضه به کاربران شود.

گفتنی است که به روز رسانی یاد شده علاوه بر بهبود روند کاربردی دستگاه‌های سرفیس باعث کنترل حرفه‌ای‌تر روی نمام دستگاه‌های ویندوزی نیز می‌شود و کاربران امکانات بهتری برای بهبود روند اجرای محتوای تصویری و گرافیکی را از طریق آن خواهند داشت.

شرکت مایکروسافت ممکن است این به روز رسانی را به عنوان بخشی از آپدیت بزرگی که تا پایان این ماه عرضه می‌کند، آماده ارائه به کاربران کند.

این به روز رسانی پس از آپدیت آوریل 2020 بزرگ ترین بهینه سازی را برای سیستم عامل ویندوز 10 به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید