کالبدشکافی سرفیس دو توسط وب سایت CNET انجام شد

کالبدشکافی سرفیس دو

شرکت مایکروسافت آماده عرضه سرفیس دو به بازار شده است و حالا وب سایت CNET پیش از آماده سازی برای عرضه این محصول اقدام به کالبدشکافی سرفیس دو کرده است.

در کالبدشکافی سرفیس دو وب سایت CNET اطلاعات زیادی در مورد نحوه طراحی سخت افزاری، محل قرارگیری باتری‌ها و موارد دیگر ارائه داده است. این طراحی دقیقاً شبیه به آن چیزی است که تا پیش از این در دستگاه‌های سرفیس دیده شده است. البته با این تفاوت که شرکت مایکروسافت در طراحی و ساخت این محصول از پردازنده‌های وابسته به فن استفاده نکرده و آن را همانند سرفیس پرو ایکس ساخته است. علاوه بر این، طراحی دستگاه یاد شده به یک تلفن هوشمند بزرگ شبیه است.

نمونه‌ای که مایکروسافت برای بررسی به وب سایت CNET ارائه داده به طور کامل فاقد نمایشگر است و به جای آن محتویات درونی دستگاه بدون انجام فعالیت‌های تخریبی قابل مشاهده است. این موضوع باعث شده تا وب سایت یاد شده بتواند بدون نیاز به اعمال تغییرات خاص تمام اطلاعات مربوط به طراحی سخت افزاری این محصول را دریافت کند و نیازی به باز کردن بدنه نداشته باشند.

البته این موضوع نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت در طراحی این محصول تلاشی برای تغییر سنت همیشگی خود در طراحی سرفیس ها نکرده و کالبدشکافی سرفیس دو نیز همانند دیگر محصولات سرفیس نیازمند باز کردن نمایشگر آن باشد. این موضوع همانند گذشته باعث دشوار شدن روند تعمیر سخت افزاری دستگاه می‌شود با این حال طراحی بدنه دستگاه به طور کامل فشرده و قابل حمل تر خواهد شد.

شرکت مایکروسافت در حال حاضر پیش فروش این محصول را آغاز کرده و به زودی آن را آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند. گفتنی است که این محصول در اکتبر 2019 معرفی شده و قرار است به زودی آماده عرضه به بازار شود. در صورت عرضه نهایی این محصول به صورت آنلاک، پیش بینی میشود که در آینده نزدیک بتوان سرفیس دو را در ایران دید.

دیدگاهتان را بنویسید