کابل شارژ جدید سرفیس با پشتیبانی از USB-C تولید شد

کابل شارژ جدید سرفیس با پشتیبانی از USB-C تولید شد

به طور پیش‌فرض شرکت مایکروسافت از درگاه یو اس بی تایپ سی در تولید دستگاه‌های سرفیس خود استفاده نمی‌کند، با این حال یک کمپانی فعال درزمینهٔ تولید لوازم جانبی به تازگی کابل تبدیل مربوط به شارژ دستگاه‌های جدید سرفیس را آماده عرضه کرده است که کاربران از طریق آن می‌توانند سرفیس خود را شارژ کنند.

این محصول سازگاری کامل با تمامی سرفیس های مایکروسافت به غیر از سرفیس گو و سرفیس بوک ۲ را دارد و کاربران می‌توانند از طریق درگاه استاندارد یو اس بی تایپ سی اقدام به شارژ دستگاه خود کنند. این کابل توسط یک کمپانی متفرقه فعال درزمینهٔ تولید لوازم جانبی تولید شده است و می‌تواند به تمامی آداپتورهای استاندارد مبتنی بر یو اس بی تایپ سی متصل شود.

نام این محصول BETOP Surface Connect to USB-C charging cable بوده و قرار است به زودی با قیمت ۲۰ دلار آمریکا آماده عرضه به بازار شود.

مایکروسافت در تولید تمامی محصولات اصلی سرفیس به جز سرفیس گو و سرفیس لپ تاپ ۲ از درگاه یو اس بی تایپ سی استفاده نکرده است. استدلال اصلی مایکروسافت برای عدم استفاده از این درگاه بر این اساس است که درگاه تایپ سی هنوز به صورت عمومی در میان کاربران و شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی جا نیفتاده است و در صورت تعبیه آن‌ها در سری محصولات سرفیس کاربران امکان استفاده محدود از لوازم جانبی مختلف را خواهند داشت.

با این حال بسیاری از کاربران بر این باور هستند که درگاه‌های امروزی در حال قدیمی شدن هستند و تا چند سال آینده تمامی دستگاه‌ها به سمت استفاده از درگاه‌های مدرن نظیر تایپ سی روی خواهند آورد. به همین دلیل برخی از محصولات سرفیس به صورت اختصاصی با این درگاه آماده عرضه به بازار شدند تا کاربران به انتخاب خود بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

5 دیدگاه برای “کابل شارژ جدید سرفیس با پشتیبانی از USB-C تولید شد

دیدگاهتان را بنویسید