چگونه بدون وارد کردن حساب کاربری مایکروسافت عضو برنامه اینسایدر شویم؟

مایکروسافت مشکل بلوتوث Realtek در ویندوز 10 را برطرف کرد

یکی از چالش‌های مهم در زمان عضویت در برنامه اینسایدر و دریافت آپدیت‌های بتای ویندوز 10 اجبار برای وارد کردن حساب رسمی مایکروسافت است.

مایکروسافت کاربران را مجبور کرده است تا برای دریافت آپدیت‌های ارائه شده در برنامه اینسایدر، ابتدا اکانت خود را به حساب اینترنتی در کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 تغییر دهند. بر این اساس کاربران عادی که از حساب‌های محلی استفاده می‌کنند، امکان دسترسی به این سرویس را نخواهند داشت و نمی‌توانند بدون حساب کاربری مایکروسافت به آپدیت‌های بتا دسترسی داشته باشند.

با این حال برخی از توسعه دهندگان و تحلیلگران روشی ویژه و یک ترفند را برای دریافت آپدیت‌های عرضه شده در اینسایدر و بدون نیاز به وارد کردن حساب‌های کاربری پیدا کرده‌اند. این روش باعث می‌شود تا کاربران آپدیت‌های بتا را بدون دردسرهای حساب‌های اینترنتی دریافت کنند.

روش انجام این کار به صورت زیر است:

  1. در محیط کاربری ویندوز 10، دکمه ترکیبی Windows و I را بزنید
  2. وارد بخش Privacy > Diagnostics & feedback شوید
  3. به وب سایت گیت‌ها مراجعه کنید و این اسکریپت را دانلود کنید
  4. اسکریپت را از حالت زیپ خارج کنید و آن را در حالت ادمین اجرا کنید
  5. زمانی که اسکریپت اجرا شد گزینه Windows Insider Program را بزنید و دکمه Enter را بزنید

گفتنی است که پس از عضویت در برنامه اینسایدر آپدیت‌های بتای ویندوز 10 برای شما ارائه خواهد شد. این آپدیت‌ها ممکن است دارای مشکلات متعددی در زمینه اجرای بهینه سیستم عامل داشته باشند.

نکته مهم: توصیه می‌شود تا به هیچ وجه این روش را روی کامپیوترهایی که اطلاعات مهم روی آن‌ها دارید اجرا نکنید. گفتنی است که مای سرفیس هیچ مسئولیتی بابت خرابی دستگاه‌ها طی این روش ندارد و توصیه می‌شود تا کاربران غیر حرفه‌ای از اجرای این اسکریپت خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید