ویدیوی تبلیغاتی سرفیس پرو ۷ پلاس و به چالش کشیدن مک بوک پرو

تبلیغ سرفیس پرو ۷

رقابت میان اپل و مایکروسافت برای تولید کامپیوترهای همراه با گذر زمان پیچیده‌تر و خاص‌تر می‌شود. به تازگی مایکروسافت با انتشار تبلیغ سرفیس پرو ۷ پلاس تلاش کرده تا قدرت و قابلیت‌های مک بوک پرو را به چالش بکشاند.

در این ویدیو تبلیغاتی مایکروسافت تصویری از یک پسر بچه را نشان می‌دهد که سرفیس پرو ۷ پلاس و یک مک بوک پرو جدید را در اختیار دارد و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کند. پسر بچه در گام ابتدایی مک بوک پرو را به خاطر عدم پشتیبانی از نمایشگر لمسی و قلم استایلوس مورد نکوهش قرار می‌دهد و اعلام می‌کند که مایکروسافت سرفیس پرو ۷ پلاس علاوه بر ارائه تمامی قابلیت‌های مک بوک پرو مجهز به قلم استایلوس و رابط نمایشگر لمسی نیز هست.

ویدیوی تبلیغ سرفیس پرو 7 پلاس و مقایسه آن با مک بوک پرو

در گام بعدی او طراحی ویژه و منحصر به فرد صرفه پرو ۷ پلاس را به رخ مک بوک‌ پرو می‌کشد. مک بوک پروهای شرکت اپل با طراحی سنتی تمامی لپ تاپ‌های معمول و موجود در بازار آماده عرضه شده‌اند؛ این در حالی است که مایکروسافت یک طراحی ویژه و کاربردی را برای کامپیوترهای سرفیس به کار گرفته تا علاوه بر امکان استفاده از آن‌ها به‌عنوان یک دستگاه دسکتاپ قوی، امکان کار با آن‌ها به‌عنوان یک دستگاه همراه و همیشه آماده به کار نیز فراهم باشد.

او در ادامه این ویدیو اعلام می‌کند که مک بوک پرو فقط یک نوار لمسی با عنوان تاچ بار دارد که عملکرد آن در مقایسه با نمایشگر لمسی تمام صفحه سرفیس پرو ۷ پلاس بسیار ضعیف‌تر و ناکارآمدتر است.

در گام بعدی مهم‌ترین مشخصه سرفیس پرو ۷ پلاس را به رخ کامپیوترهای مک جدید کشیده می‌شود و او اعلام می‌کنند که سرفیس‌های جدید علاوه بر پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز به لطف استفاده از پردازنده‌های گرافیکی اختصاصی، می‌توانند امکان اجرای بازی را به او بدهند. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت در طراحی تولید و در نهایت تبلیغ سرفیس پرو ۷ پلاس تلاش کرده تا به شکلی منحصر به فرد با محصولات جدید تولید شده توسط شرکت اپل رقابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید