نوت پد پلاس پلاس به مایکروسافت استور راه یافت

نوت پد پلاس پلاس به مایکروسافت استور راه یافت

توسعه دهندگان نوت پد پلاس پلاس به تازگی اقدام به عرضه نسخه سازگار با پلتفرم ویندوز یونیورسال این اپلیکیشن در مایکروسافت استور کرده‌اند.

بر همین اساس کاربران و توسعه دهندگان میتوانند از همین حالا این نسخه از اپلیکیشن مدیریت فایل‌های متنی را از مایکروسافت استور دریافت کرده و از آن در سیستم عامل ویندوز 10 استفاده کنند. گفتنی است که این نسخه از اپلیکیشن نوت پد پلاس پلاس به صورت غیررسمی اما با نظارت توسعه دهندگان اصلی آماده عرضه شده است و به همین دلیل ممکن است دارای باگ‌های متعددی باشد.

نوت پد پلاس پلاس یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت فایل‌های متنی در ویندوز است که بسیاری از توسعه دهندگان و کاربران عادی به صورت روزمره از آن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن با قابلیت باز کردن چندین فایل مختلف در نوارهای گوناگون باعث می‌شود تا کاربران و توسعه دهندگان برای استفاده و ویرایش فایل‌های متنی تجربه‌ای همانند مرورگرهای اینترنتی را داشته باشند.

به همین دلیل بسیاری از توسعه دهندگان و افراد حرفه‌ای نوت پد پلاس پلاس را برای انجام کارهای مختلف به نرم افزار نوت پد پیش فرض ویندوز که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است ترجیح می‌دهند. این نرم افزار از محبوبیت بسیار بالایی در میان طراحان وب و برنامه نویس ها برخوردار است.

در صورتی که تمایل به دریافت و نصب نسخه ویندوز یونیورسال نوت پد پلاس پلاس دارید، از همین حالا می‌توانید با مراجعه به این لینک اپلیکیشن یاد شده را از طریق مایکروسافت استور دریافت کرده و آن را روی کامپیوتر مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 خود نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید