نسخه جدید کنترلر ایلایت ایکس باکس وان در راه است

نسخه جدید کنترلر ایلایت ایکس باکس وان در راه است

شرکت مایکروسافت احتمالاً تصمیمی دارد تا در آینده نزدیک نسخه جدید کنترلر بازی ایکس باکس وان ایلایت را آماده عرضه کند.

کنترلر ایکس باکس ایلایت یکی از مهم‌ترین محصولات اختصاصی کمپانی مایکروسافت است که توجه بسیاری از کاربران کنسول ایکس باکس وان و همچنین دستگاه‌های ویندوزی مناسب برای اجرای بازی‌ها را به خود جلب کرده است. از زمان عرضه نسخه ابتدایی ایکس باکس وان، مایکروسافت همواره نسخه‌ای اختصاصی و منحصر به فرد از کنسول بازی خود و همچنین کنترلر اختصاصی آن را  تحت برند ایلایت آماده عرضه کرده بود. مایکروسافت تا به امروز دوباره محصولات ایلایت را با طراحی ویژه آماده عرضه کرده بود و حالا شایعات حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی کنترلر جدیدی از این نسخه را آماده عرضه به بازار کند.

گفتنی است که نمایشگاه E3 2019 قرار است در ابتدای سال جاری میلادی برگزار شود و به طور حتم مایکروسافت در جریان این رویداد از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در جریان رویداد خود در نمایشگاه E3 2019 علاوه بر معرفی از کنسول نسل جدید خود که با عنوان «اژدها» نهام گذاری شده است، از کنترلر جدید خود با عنوان نسل سوم کنترلر ایلایت نیز رونمایی کند.

بر این اساس طرفداران و علاقه‌مندان به کنترلر و دسته‌های ایلایت شرکت مایکروسافت باید تا زمان برگزاری کنفرانس این کمپانی در جریان E3 2019 منتظر باقی بمانند. بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که کنترلر ایلایت 3 با همان قیمت کنترلر های سابق آماده عرضه می‌شود و مایکروسافت امکان اتصال بهینه و سریع آن را به دستگاه‌های گیمینگ مبتنی بر ویندوز 10 را نیز فراهم خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید