کاربران نسخه هوم ویندوز 10 با مشکلات مربوط به آپدیت‌های اجباری مواجه شده‌اند

کاربران نسخه هوم ویندوز 10 با مشکلات مربوط به آپدیت‌های اجباری مواجه شده‌اند

شرکت مایکروسافت به تازگی مجموعه‌ای از آپدیت‌های اجباری را برای نسخه هوم ویندوز 10 منتشر کرده است که باعث اعتراض و عدم رضایت بسیاری از کاربران شده است.

بر اساس ادعای بسیاری از کاربران نسخه هوم ویندوز 10 شرکت مایکروسافت با عرضه آپدیت‌های اجباری باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای کاربری دستگاه‌های آن‌ها شده است. در این میان، کاربرانی که به صورت پیش‌فرض آپدیت‌های نرم افزاری را در ویندوز 10 را نبسته‌اند با مشکلاتی جدی مواجه شده‌اند. بر این اساس بسیاری از کاربران هشدار داده‌اند که در دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 نسخه هوم آپدیت‌ها را به صورت اجباری ببندند تا با مشکلات جدی بعد از آن مواجه نشوند.

شرکت مایکروسافت هنوز در مورد این آپدیت‌ها توضیحی ارائه نداده است و هیچ بیانیه‌ای را در وبلاگ رسمی ویندوز منتشر نکرده است. با این حال کاربرانی که آپدیت‌های یاد شده را نصب کرده‌اند با مشکلاتی جدی مواجه شده‌اند که شاید مجبور به نصب دوباره سیستم عامل به صورت کلین اینستال شوند.

گزارش کاربران حاکی از آن است که آپدیت‌های اخیر عرضه شده باعث خرابی دستگاه و اختلال در کاربری سیستم عامل شده است و کاربران دیگر به صورت عادی و پیش‌فرض دسترسی کامل به بسیاری از بخش‌های سیستم عامل را ندارند. آپدیت‌های جدید باعث ایجاد باگ‌های شدیدی در دستگاه‌های مختلف شده است و همین مسئله باعث شده تا کاربران از آپدیت‌های نصب شده در نسخه هوم ویندوز 10 به‌شدت ناراضی باشند.

ویندوز 10 در صورت عدم تمایل کاربران به نصب آپدیت‌ها همواره نوتیفیکیشن‌هایی را به آن‌ها نشان می‌دهد که باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران در هنگام استفاده از دستگاه‌ها می‌شود. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا حتماً آپدیت‌ها را به صورت اجباری ببندند.

دیدگاهتان را بنویسید