مشکل وای فای ویندوز 10 به زودی حل می‌شود

مشکل وای فای ویندوز

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در مراحل پایانی برای برطرف کردن مشکل وای فای ویندوز 10 قرار دارد و به زودی آن را برطرف می‌کند.

بسیاری از کاربران ویندوز 10 که آپدیت 2004 به بعد را نصب کرده‌اند نزدیک به دو ماه است که با استفاده از وای فای مشکل دارند. مایکروسافت دو ماه پیش اعلام کرد که این مشکل ریشه نرم افزاری دارد و با نصب آپدیت‌های جدیدتر برطرف می‌شود. اما خبرهای ناامید کننده در این مورد این بود که مایکروسافت هنوز پس از گذشت نزدیک به 60 روز این مشکل را برطرف نکرده است و هنوز کاربران با مشکلات مربوط به اتصال دستگاه‌های خود به اینترنت مواجه هستند.

برخی از کاربران اقدام به نصب نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز از طریق داون گرید آپدیت‌ها کرده‌اند و برخی دیگر نیز مجبور شده‌اند به صورت Clean Install اقدام به برطرف کردن مشکل یاد شده کنند. به هر حال این موضوع کاربران را با دردسرهای بسیار زیادی همراه کرده است.

مایکروسافت اعلام کرده بود که این مشکل برای کارت‌های ارتباطی و رادیویی قدیمی ایجاد شده است و دستگاه‌های جدیدتر عرضه شده که ویندوز 10 را اجرا می‌کنند با این چالش مواجه نخواهند بود.

حال شرکت مایکروسافت اعلام کرده که پس از گذشت نزدیک به دو ماه به راه کار لازم برای برطرف کردن این مشکل نزدیک شده است. مایکروسافت طی بیانیه‌ای که از طریق وبلاگ رسمی خود منتشر کرده اعلام کرده که در تست‌های اخیر مشکل وای فای ویندوز 10 را برای برخی از قطعات قدیمی سخت افزاری در کامپیوترهای مبتنی بر این سیستم عامل برطرف کرده است و در آینده نزدیک نیز این مشکلات را به طور کامل برطرف می‌کند.

با وجود این مسئله مایکروسافت هنوز هیچ اطلاعاتی از تاریخ دقیق عرضه آپدیت مربوط به برطرف کردن این مشکل ارائه نداده است و کاربران هنوز باید برای رفع این مشکل منتظر باقی بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید