نسخه آنلاک سرفیس دوئو احتمالاً فعلاً آماده عرضه نمی‌شود

نسخه آنلاک سرفیس دوئو

تصاویر اخیر منتشر شده از سرفیس دوئو نشان از آن دارند که این محصول به زودی آماده عرضه به بازار خواهد شد؛ با این حال برخی از منابع اعلام کرده‌اند که نسخه آنلاک سرفیس دوئو احتمالاً برای سال 2020 عرضه نمی‌شود.

تصاویر سرفیس دوئو از وب سایت رسمی AT&T لو رفته است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند به زودی تحت قرارداد این اپراتور آماده عرضه به بازار خواهد شد. با این حال این گزارش‌ها اعلام کرده‌اند که این تلفن هوشمند از برند سرفیس احتمالاً در زمان اولیه عرضه به صورت آنلاک نیست و تمام نسخه‌های آن تحت قرارداد اپراتورهای تلفن همراه خواهد بود.

بر اساس حدسیات منتشر شده، مشخص شده که مایکروسافت قطعاً از همین حالا رایزنی‌های لازم برای عرضه سرفیس دوئو تحت قرار داد اپراتورهای تلفن همراه در آمریکای شمالی را انجام داده و در مرحله‌های پایانی برای فروش این تلفن هوشمند قرار گرفته است. با این حال این گزارش‌ها تأکید می‌کنند که فعلاً هیچ نشانه‌ای از نسخه آنلاک سرفیس دوئو در دست نیست و این مسئله می‌تواند نشان از آن داشته باشد که این تلفن هوشمند هرگز به صورت آنلاک در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت.

در صورتی که نسخه آنلاک سرفیس دوئو آماده عرضه به بازار نشود، کاربران در کشورهای خاص نظیر ایران هرگز امکان دسترسی به سرفیس دوئو و استفاده از آن را نخواهند داشت. علاوه بر این عدم عرضه سرفیس دوئو به صورت آنلاک به کاربران اجازه استفاده سیم کارت‌های اپراتورهای مختلف را نمی‌دهد و آن‌ها را محدود به استفاده از یک اپراتور خاص می‌کند. با این حال این مسئله نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت فعلاً با شرکت‌هایی نظیر AT&T برای عرضه این محصول به بازار جهانی رایزنی کرده است و قطعاً نسخه لاک آن در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار می‌شود.

سرفیس دوئو اولین محصول از برند سرفیس است که شرکت مایکروسافت آن را با سیستم عامل اندروید آماده تولید کرده است و به زودی آن را آماده عرضه به بازار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید