مشکلات سرفیس پرو 7 اعتراض برخی از کاربران را همراه داشت

فریم ویر سرفیس پرو 7 - خاموشی ناگهانی سرفیس

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که برخی از کاربران سرفیس پرو 7 با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. مشکلات سرفیس پرو 7 اعتراض کاربران را همراه داشته است.

کاربران این دستگاه‌ها اعلام کرده‌اند که قلم سرفیس به صورت دقیق روی نمایشگر سرفیس پرو 7 کار نمی‌کند و این مسئله باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران شده است. سرفیس پن در زمان استفاده از دستگاه‌های یاد شده دارای محدودیت‌های ویژه‌ای است که باعث می‌شود تا کاربران امکان دسترسی درست به دستگاه‌ها را نداشته باشند و نتوانند به صورت بهینه و کاربردی اقدام به استفاده از دستگاه‌های مختلف کنند.

مایکروسافت در واکنش به این اعتراضات اعلام کرده که مشکلات سرفیس پرو 7 به‌طور کامل ریشه نرم افزاری دارد و به‌زودی از طریق آپدیت‌های نرم افزاری برطرف می‌شوند. بر این اساس شرکت مایکروسافت از کاربران به خاطر مشکلات ایجاد شده عذرخواهی کرده است و اعلام کرده که به‌زودی از طریق آپدیت‌های نرم افزاری این مشکل را به‌طور کامل برطرف می‌کند تا کاربران به صورت بهینه بتوانند از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

این مشکلات معمولاً به خاطر عدم پشتیبانی صحیح از دستگاه‌های سرفیس در آپدیت‌های جدید سیستم عامل ویندوز اتفاق میافتد و مایکروسافت به صورت مداوم و با پشتیبانی‌های غیرحضوری و نرم افزاری خود این مشکلات را برای کاربران برطرف می‌کنند. شرکت مایکروسافت احتمالاً در اوایل مارس 2020 اولین آپدیت نرم افزاری را برای رفع این مشکل منتشر می‌کند که باعث برطرف شدن چالش‌های ناشی از عدم کارکرد صحیح سرفیس پن روی نمایشگر سرفیس پرو 7 برای نوشتن و طراحی خواهد شد.

شرکت مایکروسافت این به روز رسانی را به صورت خودکار روی دستگاه‌ها نصب می‌کند که باعث برطرف شدن مشکلات مربوطه می‌شود.

4 دیدگاه برای “مشکلات سرفیس پرو 7 اعتراض برخی از کاربران را همراه داشت

دیدگاهتان را بنویسید