مشکلات احتمالی تاچ سرفیس پرو ۷ برطرف شد

تاچ سرفیس پرو

شرکت مایکروسافت با انتشار یک آپدیت سیستمی جدید اقدام به برطرف کردن برخی از مشکلات نظیر عدم کارکرد تاچ سرفیس پرو ۷ کرده است.

تا پیش از این برخی از تحلیلگران نرم افزاری ادعا کرده بودند که ریشه تاچ سرفیس پرو ۷ به دلیل مشکلات مربوط به عدم سازگاری فریم ویر و سیستم عامل ویندوز ۱۰ بوده است که با محدودیت‌ها و مشکلات بسیار زیادی همراه شد.  این موضوع در روند کاربری کاربران اختلال ویژه ایجاد کرده و باعث شده تا بسیاری از کاربران نارضایتی خود را از دستگاه‌های یاد شده ابراز کنند.

مایکروسافت در آپدیت جدید خود علاوه بر رفع برخی از مشکلات امنیتی در زمینه نفوذ به سیستم‌های داخلی پردازنده‌های اینتل اقدام به رفع مشکل یاد شده در تاچ سرفیس پرو ۷ نیز کرده است. پس از دانلود و نصب آپدیت جدید، کاربران دیگر با محدودیت‌های مربوط به عدم کارکرد و اختلال در روند کاری نمایشگر سرفیس پرو مواجه نخواهند بود و می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی از دستگاه خود استفاده کنند.

سرفیس پرو ۷ سال گذشته آماده معرفی و عرضه بازار شد و در حال حاضر وارد فاز پشتیبانی نرم افزاری از طرف مایکروسافت شده است و تا سال‌های آینده آپدیت‌های نرم افزاری برای بهبود و بهینه سازی عملکرد را از طرف شرکت مایکروسافت دریافت می‌کند.

بر این اساس در صورت بروز خرابی‌های ناشی از مسائل نرم افزاری شرکت مایکروسافت متعهد به انتشار آپدیت برای برطرف کردن آن‌ها شده است. کاربران می‌توانند با دانلود و نصب این روز رسانی‌ها دستگاه‌های خود را به صورت کامل بهینه سازی و  بهبود بخشند و از آن‌ها به شکل عادی و با بهترین قدرت پردازش استفاده کنند.

گفتنی است که مایکروسافت به تازگی سرفیس پرو ۷ پلاس را آماده عرضه به بازار کرده و به همین دلیل ممکن است در آینده نزدیک فرآیند تولید و عرضه  سرفیس پرو ۷ سال گذشته را کنار بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید