مایکروسافت 4 برابر اپل خرج تبلیغات سرفیس در سال 2019 کرده است

مایکروسافت 4 برابر اپل خرج تبلیغات سرفیس در سال 2019 کرده است

گزارش‌های تحلیلی اخیر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت 4 برابر شرکت اپل خرج تبلیغات سرفیس در سال 2019 کرده است.

بر این اساس، شرکت اپل یک چهارم مایکروسافت برای تبلیغات مهم‌ترین محصولات رقیب سرفیس، یعنی آیپد پروها هزینه کرده است. سال 2019 یکی از مهم‌ترین دوره‌ها برای شرکت مایکروسافت و سری محصولات سخت افزاری جدید آن بود. مایکروسافت در اکتبر 2019 میلادی 5 سرفیس جدید را به همراه هندزفری های بی‌سیم سرفیس بادز آماده معرفی و عرضه به بازار کرد.

در این میان مشخص شده است که شرکت مایکروسافت نزدیک به 219.1 میلیون دلار برای معرفی سری محصولات سرفیس در شبکه‌های تلویزیونی و اینترنت هزینه کرده است تا بتواند جایگاه این محصولات را نسبت به دیگر دستگاه‌های رقیب عرضه شده در بازار جهانی به ثبت برساند.

بر اساس گزارش iSpot.tv شرکت اپل تنها 49.1 میلیون دلار برای معرفی و تبلیغات تمامی مدل‌های آیپد هزینه کرده است.

شرکت مایکروسافت با تبلیغات سرفیس به صورت هدفمند در تلاش است تا این محصولات را به عنوان بهترین جایگزین تعیین شده برای تبلت ها و به خصوص مهم‌ترین رقیب آن‌ها یعنی آیپدها معرفی کند. بسیاری از تبلیغات سرفیس در جریان مسابقات ورزشی مهم و رویدادهای مهم در تلویزیون کشورهای مختلف پخش شده‌اند که سهم قابل توجهی از آن‌ها به زبان انگلیسی و اسپانیایی بوده است.

این در حالی است که شرکت اپل به عنوان مهم‌ترین رقیب مایکروسافت در عرصه فروش تبلت ها هزینه بسیار کمتری را برای معرفی آیپدها داشته است.همین مسئله باعث شده تا شرکت اپل در سال 2019 نزدیک به یک چهارم مایکروسافت در زمینه فروش تبلت ها درآمد داشته باشد. جالب اینجا است که اپل فقط سه تبلیغ تلویزیونی را برای آیپدها در کل طول سال 2019 میلادی داشته است.

بر این اساس مشخص شده سهم فروش محصولات سرفیس به طور کامل از آیپدها بیشتر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید