مشکل فایل اکسپلورر هنوز از طرف مایکروسافت برطرف نشده است

مشکل فایل اکسپلورر

بررسی‌های اخیر از نسخه‌های بتای عرضه شده به کاربران اینسایدر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت مشکل فایل اکسپلورر که در آپدیت نوامبر 2019 برای ویندوز 10 ایجاد شده بود را برطرف نکرده است.

شرکت مایکروسافت تا پیش از این اعلام کرده بود که مشکل فایل اکسپلورر را در آپدیت‌های cumulative برطرف می‌کند و این به روز رسانی را پیش از آغاز سال 2020 میلادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که شرکت مایکروسافت هنوز پس از گذشت چند روز از ژانویه 2020 اقدام به عرضه به روز رسانی مربوط به برطرف کردن این مشکل نکرده است.

مایکروسافت به احتمال زیاد برطرف سازی این مشکل را به عرضه آپدیت 20H1 موکول می‌کند و تمایلی برای برطرف کردن زود هنگام این به روز رسانی در آپدیت‌های جدیدتر نخواهد داشت.

مشکل فایل اکسپلورر در آپدیت نوامبر 2019 پیش آمده بود که در زمان وارد کردن کاراکترها در نوار جست و جو، فایل اکسپلورر به طور ناگهانی بسته می‌شود و از آنجایی که بسیاری از بخش‌های رابط کاربری به آن وابسته است، کل سیستم عامل به طور ناگهانی هنگ می‌کند و کاربر امکان استفاده بهینه از دستگاه خود را نخواهد داشت.

مایکروسافت در تلاش است تا در نسخه 20H1 و بیلد 19536 این مشکل را به طور کامل برطرف کند با این حال مشکل یاد شده هنوز پابرجا است و کاربران برای استفاده روزمره خود از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز با مشکلاتی جدی مواجه هستند.

بر این اساس به کاربران پیشنهاد می‌شود تا پیش از آغاز فرایند عرضه این به روز رسانی، از نرم افزارهای جایگزین برای جست و جوی فایل‌ها استفاده کنند. در حال حاضر بسیاری از کاربران در حال توصیه برای استفاده از نرم افزارهایی نظیر Search Everything برای پیدا کردن فایل ها در سیستم عامل ویندوز هستند که به جای فایل اکسپلورر به کار خود ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید