مایکروسافت از سرفیس گو ۲ سرفیس لپ تاپ ۳ و سرفیس هدفون ۲ رونمایی کرد

مایکروسافت از سرفیس گو ۲ سرفیس لپ تاپ ۳ و سرفیس هدفون ۲ رونمایی کرد - مشکل شارژ سرفیس پرو

شرکت مایکروسافت از سه محصول جدید از خانواده سرفیس رونمایی کرد. این سه محصول شامل سرفیس گو ۲ سرفیس لپ تاپ و سرفیس هدفون ۲ می‌شوند.

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد معرفی سری محصولات جدید شرکت مایکروسافت منتشر شده بود اما حالا شرکت مایکروسافت به صورت رسمی این محصولات را در وب‌سایت رسمی خود و بدون برگزاری مراسم ویژه رونمایی کرده است.

مایکروسافت ازهمین حالا سه محصول سرفیس گو ۲، سرفیس لپ تاپ ۳ و سرفیس هدفون ۲ رونمایی کرده است و این محصولات را برای پیش فروش از طریق منابع رسمی خود را آماده کرده است.

این سه محصول به صورت رسمی از طریق وب‌سایت مایکروسافت قابل سفارش هستند با این حال شرکت مایکروسافت فقط در برخی از کشورهای جهان این سه محصول را آماده عرضه کرده است.

البته مایکروسافت تصمیم دارد تا به‌زودی و پس از آغاز فروش رسمی این محصولات آن‌ها را برای عرضه عامل‌های فروش رسمی در کشورهای سراسر دنیا آماده کند.

بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد تا در چند هفته آینده این سه محصول آماده عرضه در بازار کشورهای مختلف و از جمله آن‌ها ایران باشند.

پس از عرضه این محصولات در بازار ایران، کاربران می‌توانند این محصولات را از عامل‌های فروش رسمی همانند وب سایت مای سرفیس خریداری کنند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از مشخصات فنی سرفیس گو ۲ با بهبودهای سخت افزاری از لحاظ پردازنده و کاهش میزان مصرف باتری همراه بوده است.

علاوه بر این سرفیس لپ تاپ ۲ مجهز به قدرتمندترین پردازنده و کارت گرافیک کاربردی برای اجرای کارهای حرفه‌ای شده است.

گفتم ای که مایکروسافت در معرفی محصولات جدید خود دو محصول صوتی جدید را نیز معرفی کرده است که شامل سرفیس هدفون ۲ و هندزفری تمام بی‌سیم سرفیس بادز ۲ می‌شوند.

این محصولات در حالی آماده معرفی و عرضه شده‌اند که شرکت مایکروسافت در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی از سری محصولات جدید خود رونمایی کرده بود و تا به امروز برخی از آن‌ها را آماده عرضه به بازار نکرده است با این حال شرکت مایکروسافت مدل جدید این محصولات را آماده عرضه به بازار جهانی کرده است.

2 دیدگاه برای “مایکروسافت از سرفیس گو ۲ سرفیس لپ تاپ ۳ و سرفیس هدفون ۲ رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید