مایکروسافت احتمالاً در تلاش برای ساخت سرفیس هلوگرامی است

مایکروسافت احتمالاً در تلاش برای ساخت سرفیس هلوگرامی است

شرکت مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در سال 2020 میلادی از یک سرفیس هلوگرامی رونمایی کند و آن را آماده عرضه به بازار کند.

پانوس پانای مدیر عامل بخش توسعه سری محصولات سرفیس در شرکت مایکروسافت به تازگی یک ویدیو را به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است و از آن طریق سال جدید میلادی را به کاربران تبریک گفته است.

نکته پنهانی که در ویدیوی همراه با این توییتر منتشر شده است باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که شرکت مایکروسافت در حال آماده سازی خود برای ساخت سرفیس هلوگرامی است. در این ویدیو، یک سرفیس دو نشان داده شده است که محتوای تصویری خود را به صورت هلوگرامی و سه بعدی نشان می‌دهد. این تصویر باعث شده تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که مایکروسافت در سال 2020 میلادی تلاش‌هایی در زمینه تولید و عرضه محصولات سرفیس هلوگرامی انجام می‌دهد.

شرکت مایکروسافت تا پیش از این با ساخت نسل اول و دوم هلولنز تلاش‌های زیادی در زمینه توسعه و عرضه هدست های هلوگرامی کرده بود و از آن طریق فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی را به کاربران ارائه داده بود. اما حالا این شرکت احتمالاً در تلاش است تا در سال آینده میلادی از یک محصول جدید با قابلیت نمایش محتوای تصویری به صورت هلوگرامی رونمایی کند.

تصاویر هلوگرامی می‌توانند به صورت سه بعدی در محیط به نمایش درآیند و شرکت مایکروسافت در تلاش است تا از طریق یک دستگاه دارای مبتنی بر دو نمایشگر این قابلیت را به دستگاه‌های جدید خود اضافه کند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که سرفیس دو نسل دوم دارای این فناوری جدید باشد و بتواند تصاویر را به صورت هلوگرامی به کاربران نشان دهند.

مایکروسافت احتمالاً در اکتبر سال 2020 میلادی از سری جدید محصولات سرفیس رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید