لیست آرزوها به مایکروسافت استور اضافه شد

لیست آرزوها به مایکروسافت استور اضافه شد

شرکت مایکروسافت به تازگی و در آپدیت جدید مایکروسافت استور قابلیت‌های زیادی از جمله لیست آرزوها را به این فروشگاه دیجیتالی اضافه کرده است.

لیست آرزوها باعث می‌شود تا کاربران بتوانند بدون نیاز به یاد داشت کردن اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نیاز خود در مکانی دیگر، آن‌ها را به لیست آرزوهای خود در مایکروسافت استور اضافه کنند تا این موارد را در تمامی دستگاه‌های متصل به اکانت رسمی مایکروسافت خود مشاهده کنند.

این قابلیت اولین بار در آپدیت جدید سیستم عامل ایکس باکس وان مشاهده شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به یادداشت کردن موارد مختلف، بازی‌های مورد علاقه خود را به این لیست اضافه کنند تا در آینده بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را خریداری کنند.

در این میان، مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این قابلیت را به ویندوز 10 ارائه دهد تا کاربران کامپیوترهای ویندوزی نیز بتوانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را در لیست آرزوهای خود رزرو کنند و در آینده به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که مایکروسافت قرار است در توسعه آپدیت ژانویه 2019 قابلیت‌های بیشتری را به مایکروسافت استور اضافه کند که از طریق آن کاربران میتوانند به موارد بیشتری همانند پلی استور شرکت گوگل و همچنین اپ استور شرکت اپل دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت در چند سال گذشته سرمایه گذاری زیادی روی افزایش کیفیت مایکروسافت استور کرده است و بر همین اساس این کمپانی تصمیم دارد تا کیفیت اپلیکیشن‌های ارائه شده در این فروشگاه دیجیتالی را افزایش دهد. موارد ارائه شده در مایکروسافت استور نیز قرار است از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها گسترش پیدا کند و این کمپانی موارد بیشتری نظیر موسیقی‌ها فیلم‌ها و همچنین محصولات فیزیکی را به آن اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید