فروش سرفیس دوئو احتمالاً در بازه فروردین تا اردیبهشت 1399 آغاز می‌شود

فروش سرفیس دوئو چالش مایکروسافت برای اجرای اپلیکیشن‌ها در دو نمایشگر سرفیس دوئو

مایکروسافت احتمالا تصمیم دارد تا در بازه فروردین تا اردیبهشت 1399 فروش سرفیس دوئو را آغاز کند.

سرفیس دوئو در پاییز 1398 در کنار محصولات جدید مایکروسافت نظیر سرفیس لپ تاپ 3 و سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 آماده معرفی شد و قرار بود در نیمه اول سال 2020 آماده عرضه به بازار شود؛ با وجود انتشار شایعات مختلف در مورد تأخیر در زمان عرضه این محصول، شرکت مایکروسافت احتمالاً توانسته از پس چالش‌های مربوط به سرفیس دوئو برآید و این محصول را آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Windows Central شرکت مایکروسافت تا اواسط بهار سال 2020 میلادی این محصول را آماده عرضه می‌کند. این گزارش تأکید کرده که سرفیس دوئو با سیستم عامل اندروید 10 به همراه بهینه سازی‌های ویژه مخصوص رابط کاربری آماده عرضه بازار می‌شود.

این محصول احتمالاً در آوریل 2020 یا در بازه فروردین تا اردیبهشت سال 1399 آماده عرضه به بازار شود.

سرفیس دوئو و سرفیس نئو محصولات جدید شرکت مایکروسافت هستند که با دو نمایشگر و طراحی کاملاً ویژه آماده عرضه شده‌اند. فروش سرفیس دوئو به دلیل چالش‌های مربوط به تعبیه لنز دوربین در کنار توسعه رابط کاربری خاص برای اجرای اپلیکیشن‌ها با تأخیرهای ویژه‌ای مواجه شده بود و حالا قرار است این محصول آماده عرضه به بازار شود.

گزارش‌های منتشر شده از فروش سرفیس دوئو حاکی از آن است احتمالاً هم‌زمان با معرفی سرفیس گو 2 و سرفیس بوک 3 آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود و شرکت مایکروسافت وارد فاز جدیدی از معرفی و عرضه سری محصولات سخت افزاری سرفیس می‌شود.

گفتنی است که سرفیس دوئو اولین محصول از خانواده سرفیس است که با سیستم عامل اندروید آماده عرضه به بازار می‌شود و تا پیش از این تمامی محصولات مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز توسعه یافته بودند. مایکروسافت برای ساخت این محصول با شرکت گوگل به عنوان صاحب امتیاز توسعه سیستم عامل اندروید همکاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید