فایل اکسپلورر در سال 2019 مجهز به طراحی فلوئنت می‌شود

فایل اکسپلورر در سال 2019 مجهز به طراحی فلوئنت می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در توسعه آپدیت‌های بعدی سیستم عامل ویندوز 10 اقدام به توسعه و عرضه فایل اکسپلورر با طراحی جدید فلوئنت کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت مایکروسافت از همین حالا فرایند طراحی و استفاده از فلوئنت در فایل اکسپلورر را شروع کرده و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا آن را به کاربران آماده عرضه کند.

پس از انجام این کار، کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر به فایل‌های ذخیره شده روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 دسترسی داشته باشند و آن را برای انجام کارهای مختلف مورد استفاده قرار دهند.

گفتنی است که تا پیش از این مایکروسافت در توسعه آپدیت اول سال 2019 برای ویندوز 10 تم تاریک را به فایل اکسپلورر آورده بود و حالا مشخص شده است که این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک طراحی فلوئنت را به آن اضافه کند.

گفتنی است که طراحی فلوئنت، از جمله طراحی‌های جدید رابط کاربری مایکروسافت است که قرار است به صورت تدریجی در تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط این شرکت و نرم افزارهای توسعه داده شده توسط آن آماده عرضه شود.

فایل اکسپلورر نیز یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم عامل ویندوز 10 به حساب میاید و به همین دلیل مایکروسافت قصد دارد تا با بهینه سازی این بخش تجربه کاربری با دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 را بهینه‌تر کند تا کاربران بتوانند از کار کردن با این سیستم عامل لذت بیشتری ببرند.

گفتنی است که پس از عرضه این به روز رسانی کاربران می‌توانند بخش‌های مختلف فایل منیجر اصلی ویندوز 10 را کنترل و بهینه سازی کنند و با شخصی سازی رابط کاربری دستگاه به صورت بهتر و سریع‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند. این طراحی به احتمال زیاد در آپدیت پاییز 2019 ویندوز 10 آماده عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید