فایل اکسپلورر با آیکون‌های جدید و ظاهر متفاوت آماده عرضه شد

فایل اکسپلورر

شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت‌های جدید ویندوز 10 را با تغییرات زیادی در فایل اکسپلورر آماده عرضه به کاربران عضو برنامه اینسایدر کرده است.

بررسی‌های اولیه از این به روز رسانی حاکی از آن است که فایل اکسپلورر از این پس با طراحی جدیدتری آماده عرضه به کاربران می‌شود. آیکون‌های این نرم افزار مدیریت فایل در ویندوز 10 قرار است با طراحی جدیدتر و سازگارتر با منوی استارت آماده عرضه شوند.

مایکروسافت همچنین ظاهر آیکون خود فایل اکسپلورر را نیز تغییر داده است و در زمان باز کردن این بخش از سیستم عامل، آیکون جدیدتری در بخش نوار وظیفه نشان داده خواهد شد.

این به روز رسانی جدید جدید به احتمال زیاد در اوایل سال 2020 میلادی آماده عرضه به صورت عمومی به تمامی کاربران می‌شود و کاربران در آن زمان امکان دانلود و نصب این به روز رسانی جدید به همراه تغییرات ویژه آن در رابط کاربری را خواهند داشت. گفتنی است که این به روز رسانی همچنین باعث ایجاد تغییراتی در روند کاربری فایل اکسپلورر ویندوز 10 می‌شود که از آن طریق کاربران می‌توانند بدون نیاز به باز کردن دو پنجره به صورت هم زمان اقدام به باز کردن دو تب و از دو دایرکتوری مختلف در یک پنجره کنند.

با وجود این اطلاعات، برخی از منابع خبری بر این عقیده هستند که تغییرات یاد شده نهایتاً تا پیش از پایان یافتن سال 2019 میلادی در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که مایکروسافت تا پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد محدود کردن آپدیت‌های بزرگ ویندوز 10 در سال 2019 میلادی به یک به روز رسانی در ماه می سال جاری ارائه داده بودند. با وجود این مسئله باید منتظر بود و دید که آیا شرکت مایکروسافت روند توسعه آپدیت 19H2 را آغاز می‌کند یا عرضه قابلیت‌های جدید و بهبود یافته آن را به سال آینده و آپدیت 20H1 موکول خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید