پردازنده سرفیس پرو 7 احتمالاً با از نسل آیس لیک اینتل خواهد بود

پردازنده سرفیس پرو 7 احتمالاً با از نسل آیس لیک اینتل خواهد بود

گزارش‌های منتشر شده از نتایج تست‌های بنچ مارک منتشر شده در وب سایت گیک بنچ حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا پردازنده سرفیس پرو 7 را از تراشه آیس لیک اینتل تأمین و تولید  کند.

در تست‌های بنچ مارک منتشر شده نامی از یک از دستگاه سرفیس مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 آمده است که مجهز به پردازنده نسل جدید شرکت اینتل بوده و از لحاظ بازدهی سخت افزاری در حالت بسیار بهینه و پیشرفته‌ای قرار دارد. در این تست‌های بنچ مارک مشخص شده که پردازنده سرفیس پرو 7 در تست‌های تک هسته‌ای امتیاز 4349 و در تست‌های چند هسته‌ای امتیاز 13401 را به دست آورده است.

در این بررسی‌ها مشخص شده است که فرکانس پردازنده سرفیس پرو 7 برابر 1.19 گیگاهرتز خواهد بود که در حالت Turbo Boost می‌تواند تا 3.60 گیگاهرتز نیز پردازش‌های مختلف را انجام دهد. تا پیش از این بسیاری از شایعات منتشر شده حاکی از آن بودند که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا از پردازنده‌های نسل دهم اینتل در تولید سرفیس پرو 7 استفاده کند و حالا نتایج تست‌های بنچ مارک منتشر شده تائید کننده این مسئله هستند و نشان داده است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا این محصول را به صورت بهینه‌تر آماده عرضه به بازار کند.

مایکروسافت تصمیم دارد تا سرفیس پرو 7 را در کنار محصولات دیگری نظیر سرفیس لپ تاپ 3 و سرفیس گو 2 در جریان روز دوم اکتبر 2019 طی کنفرانسی در شهر نیویورک رونمایی و آماده عرضه به بازار کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سرفیس های جدید تولید شده توسط مایکروسافت قرار است مجهز به درگاه پیشرفته و جدید یو اس بی تایپ سی شوند؛ با این حال هنوز مشخص نیست که مایکروسافت برای تعبیه این درگاه، اقدام به حذف درگاه یو اس بی 3 می‌کند یا این پورت را نیز به کاربران ارائه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید