شایعات در مورد سرفیس گو 2 چه میگویند؟

شایعات در مورد سرفیس گو 2 چه میگویند؟

معرفی سرفیس گو به عنوان یک تبلت هیبریدی سبک مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های مایکروسافت در زمینه تولید محصولات سخت افزاری بوده است و حالا این شرکت به احتمال زیاد تصمیم دارد تا نسخه جدید این محصول را با عنوان سرفیس گو 2 آماده عرضه به بازار کند.

گزارش وب سایت LaptopMag حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت از سال 2018 به بعد با یک رقیب مهم یکی شرکت اپل مواجه شده است و بر این اساس تصمیم دارد تا سری محصولات سرفیس خود را با بهینه سازی‌های ویژه آماده عرضه به بازار کند. بر اساس این بررسی‌ها اپل در سال 2018 و 2019 تمامی نسخه‌های ارزان قیمت تبلت‌های آیپد خود را همانند سرفیس ها با پشتیانی از قلم استایلوس و کیبورد آماده عرضه به بازار کرد که این اقدام به طور کامل مشابه با شرکت مایکروسافت و تولید سری محصولات سرفیس صورت گرفته بود.

تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت مایکروسافت در سال جاری میلادی تصمیم دارد تا از طریق روش‌هایی خاص نظیر قیمت گذاری پایین‌تر و افزایش سطح قابلیت‌های ارائه شده در سری محصولات سرفیس میزان فروش محصولات خود را به صورت رقابتی با سری محصولات آیپد آماده عرضه به بازار کند. بر اساس این گزارش، سرفیس گو 2 قرار است از لحاظ قدرت پردازشی بهینه‌تر شود و همچنین مایکروسافت میزان قدرت پردازشی آن را نسبت به دیگر محصولات ارائه شده در بازار افزایش دهد تا تمایل کاربران برای خرید این محصول نسبت به سری‌های میان رده آیپد افزایش قابل توجهی داشته باشد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که این محصول قرار است به همراه قلم استایلوس خود با برچسب قیمت 399 دلار آماده فروش و عرضه به بازار جهانی شود و مایکروسافت این محصول را باقابلیت‌های بیشتری نسبت به آیپدها آماده عرضه کند و سهم بیشتری از دستگاه های هیبریدی را نسبت به آیپدهای اپل از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید