سرفیس پرو 2022 احتمالاً دارای مگنت‌های بیشتری خواهد بود

سرفیس پرو 2022

شرکت مایکروسافت همواره در حال ایجاد نوآوری‌های ویژه‌ای در زمینه توسعه محصولات سرفیس است و حالا اطلاعات یکی از پتنت‌های جدید این شرکت نشان می‌دهد که این کمپانی در تلاش برای اضافه کردن مگنت‌های بیشتر به سرفیس پرو 2022 است.

یکی از ضعف‌های بزرگ سرفیس پروهای امروزی که روی روند استفاده از آن در سطوح مختلف تأثیر گذاشته مربوط به عدم امکان قرار دادن آن‌ها روی سطوح کوچک و محدود باز می‌گردد. در صورتی که بخش پایینی تبلت سرفیس با استند در یک سطح متناسب قرار نداشته باشد، ممکن است سرفیس امکان ایستادن را نداشته باشد و حتی ریسک سقوط آزاد و خرابی آن نیز وجود داشته باشد.

سرفیس پرو 2022

در این میان، مایکروسافت با انتشار یک پتنت جدید و توضیح در مورد ایده به کار رفته در آن اطلاعاتی ویژه در مورد طراحی سرفیس پرو 2021 ارائه داده که این مشکل در آن برطرف شده است. سرفیس پرو با اضافه کردن مگنت‌های بیشتر در بخش اتصال کیبورد می‌تواند همانند یک لپ تاپ امکان استند را داشته باشد و کاربر می‌تواند بخش تبلت آن را روی سطح به صورت عمودی نگه دارد.

گفتنی است که در این حالت، کیبورد در حالت برعکس قرار می‌گیرد و سطح زیری تبلت را به طور کامل پوشش خواهد داد که این موضوع باعث می‌شود تا سرفیس امکان ایستادن روی سطوح بیشتری را داشته باشد، البته این حال یک مشکل بزرگ کاربری دارد که مربوط به عدم امکان استفاده از کیبورد در شرایط عادی می‌شود.

گفتنی است که این ایده در حال حاضر برای شرکت مایکروسافت به ثبت رسیده است، اما این موضوع به معنای آن نیست که شرکت مایکروسافت به طور حتم این ایده را در سرفیس پرو 2022 یا دیگر مدل‌های تبلت سرفیس مورد استفاده قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید