مایکروسافت شایعات عرضه سرفیس لپ تاپ 4 را تائید کرد

مایکروسافت شایعات عرضه سرفیس لپ تاپ 4 را تائید کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که در آن اطلاعاتی در مورد تاریخچه دنیای سرفیس ارائه داده و اطلاعات مربوط به عرضه سرفیس لپ تاپ 4 را نیز تائید کرده است.

این ویدیوی تبلیغاتی یک دقیقه و 31 ثانیه زمان دارد که طی آن بخش‌هایی از سخنان Panos Panay مدیر عامل بخش توسعه سرفیس همراه با تکه‌هایی از ویدیوهای تبلیغاتی دیگر مایکروسافت برای محصولات سرفیس به نمایش گذاشته می‌شود. در بخش پایانی این ویدیو، اطلاعاتی از نسل جدید سرفیس لپ تاپ 4 نیز ارائه می‌شود.

مایکروسافت تولید سرفیس AMD را سرفیس لپ تاپ 4 سرفیس لپ تاپ 4 بررسی می‌کند

مایکروسافت هرچند که در این ویدیو توضیحی در مورد عرضه سرفیس لپ تاپ 4 ارائه نداده، اما تمرکز زیادی روی نمایش نحوه طراحی و استفاده از این محصول کرده و همین موضوع نشان دهنده آن است که مایکروسافت به احتمال زیاد در آینده نزدیک نسل چهارم لپ تاپ‌های خود از برند سرفیس را رونمایی می‌کند.

مشخصات عرضه شده در سرفیس لپ تاپ 4

تا پیش از شایعات زیادی در مورد سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول در سایز 13.5 و 15 اینچ طراحی می‌شود و احتمالاً مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل خواهد بود. این محصول دارای پردازنده گرافیکی اختصاصی AMD بوده که تا پیش از این نیز مشابه آن را در سرفیس پرو 7 پلاس عرضه شده بود.

البته این محصول برخلاف سرفیس‌های پرو که با نسخه پرو ویندوز 10 عرضه می‌شوند، احتمالاً طبق روال معمول سال‌های گذشته با نسخه Home این سیستم عامل آماده عرضه خواهند شد.

گفتنی است که برخی از مدل‌های این محصول ممکن است با پردازنده‌های گرافیکی Intel Iris نیز آماده شوند. گفتنی است که Intel Iris تا پیش از این نیز در برخی از سرفیس‌های مایکروسافت و حتی برخی از مدل‌های مک بوک پروی اپل نیز مورد استفاده قرار گرفته بود که بیشتر برای کاربران حرفه‌ای مناسب است.

عرضه سرفیس لپ تاپ 4 هرچند که ممکن است با کمی تأخیر نسبت به سرفیس پرو 7 پلاس انجام شده باشد، اما به زودی همراه با بهینه سازی‌هایی ویژه آماده عرضه خواهد شد. شایعات امروزی نشان می‌دهد که این محصول از لحاظ ظاهری احتمالاً با نسل پیشین خود تفاوتی ندارد و به عنوان جایگزینی برای سرفیس لپ تاپ 3 معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید