پردازنده سرفیس لپ تاپ 3 از نوع Core i5, 16 GB به زودی آماده عرضه می‌شود

سرفیس لپ تاپ 3

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک یک نسخه جدید از پردازنده سرفیس لپ تاپ 3 را همراه با پردازنده Core i5 و 16 گیگابایت رم آماده عرضه به بازار کند.

این محصول تا پیش از این توسط شرکت مایکروسافت در کانفیگ های دیگر آماده فروش شده بود. با این حال شرکت مایکروسافت در زمان معرفی سرفیس لپ تاپ 3 در جریان کنفرانس اکتبر 2019 اعلام کرده بود که کانفیگ های متعددتری از این محصول را آماده عرضه به بازار می‌کند.

با این حال محدودیت‌های ویژه‌ای که مایکروسافت در زمینه تولید انبوه این محصول داشت باعث شد تا برخی از کانفیگ های آن در ماه‌های گذشته آماده عرضه به بازار نشوند. با این حال شرکت مایکروسافت  تصمیم دارد تا به زودی محصولات جدید با کانفیگ های متنوع‌تر از این محصول را آماده عرضه به بازار کند.

جدیدترین مدل سرفیس لپ تاپ با پردازنده Core i5 و 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت اس اس دی در لیست محصولات در حال آماده سازی و عرضه به بازار شرکت مایکروسافت آمده است و قرار است با قیمت 1498 دلار آماده عرضه به بازار شود. شرکت مایکروسافت هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از زمان عرضه این محصول به بازار ارائه نداده بوده است. با این حال این شرکت در صورت موجود کردن اطلاعات مربوطه را در وب سایت رسمی خود و فروشگاه آنلاین محصولات سرفیس آماده عرضه می‌کند.

وب سایت Windows Latest نیز در مقاله‌ای جداگانه حضور این محصولات در سبد فروشگاه آنلاین مایکروسافت را در آینده نزدیک تائید کرده است و قرار است به زودی این محصول آماده عرضه به بازار شود. گفتنی است که شرکت مایکروسافت احتمالاً این محصول را برای مدت زمانی مشخص فقط در آمریکا عرضه می‌کند اما پس از مدتی آن را به صورت عمومی در تمامی کشورهای پشتیبانی شده آماده فروش خواهد کرد.

سرفیس لپ تاپ 3 از محصولات ویژه و خاص شرکت مایکروسافت است که از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده می‌کند و از جدیدترین اعضای خانواده سرفیس محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید