سرفیس لپ تاپ 15 اینچ در کنفرانس مهرماه مایکروسافت رونمایی می‌شود

سرفیس لپ تاپ 15 اینچ

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس 10 مهر ماه خود از سرفیس لپ تاپ 15 اینچ در کنار دیگر محصولات خانواده سرفیس رونمایی کند.

وبلاگ Win Future به تازگی در گزارش جدید خود خبر از حضور خط تولید سرفیس لپ تاپ 15 اینچ  داده است که قرار است به عنوان سرفیس لپ تاپ 3 آماده معرفی و عرضه شود. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که سرفیس لپ تاپ 3 همانند سرفیس بوک های نسل جدید، در دو نسخه 13 اینچی و 15 اینچی آماده عرضه به بازار شوند. 

این وبلاگ همچنین اعلام کرده که سرفیس لپ تاپ 15 اینچ  مجهز به نمایشگری با نسبت ابعادی 3 به 2 خواهد بود و از پردازنده گرافیکی AMD استفاده می‌کند. مایکروسافت در تلاش است تا این محصول را به عنوان یک کامپیوتر سرفیس ارزان قیمت با قدرت پردازشی بالا آماده معرفی و عرضه به بازار کند. 

مایکروسافت تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس 10 مهر ماه خود که در شهر نیویورک برگزار می‌شود از نسل جدید کامپیوترهای سرفیس خود رونمایی کند. این محصولات جدید شامل سرفیس پرو 7 در کنار سرفیس بوک 3، سرفیس استودیوی نسل جدید و سرفیس لپ تا 3 می‌شوند که سرفیس لپ تاپ 15 اینچ  به عنوان بخشی از زیر شاخه لپ تاپ‌های میان رده این شرکت آماده عرضه به بازار می‌شود. 

مایکروسافت در طراحی و ساخت این محصول تلاش دارد تا برخی از تغییرات ویژه و خاص سخت افزاری را آماده عرضه کند تا از آن طریق کاربران بتوانند با پرداخت هزینه کمتر به بازدهی و پرفورمنس بیشتری دسترسی داشته باشند. 

گفتنی است که شایعات منتشر شده از کنفرانس 10 مهر مایکروسافت حاکی از آن است که این رویداد بیشترین تعداد محصولات سری سرفیس را آماده معرفی و عرضه می‌کند و به همین دلیل از مهم‌ترین رویدادهایی به حساب میاید که مایکروسافت در طول چند سال گذشته برگزار کرده است. گفتنی است در جریان این رویداد احتمالاً یک سرفیس مبتنی بر پردازنده کوالکام نیز آماده رونمایی خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید